marți, 17 iulie 2012

Floarea soarelui/ Sunflower

Îmi place foarte mult floarea soarelui. Îmi place culoarea ei, strălucirea ei şi mirosul. Sunt nişte flori minunate şi reprezintă perfect vara, anotimpul meu preferat.
I love sunflowers. I like its color, brightness and smell them. There are some beautiful flowers and represent perfect summer my favorite season.

Am văzut undeva o floare pusă pe o farfuriuţă şi mi-a plăcut mult.Am încercat şi eu.Arată super. Pui apă pe farfurioară şi floarea stă proaspătă foarte mult timp.
I saw somewhere a flower placed on a plate and I really liked it. I tried it. Looks great. Put water on the saucer and the flower stays fresh very long time.
Particip la Mosaic Monday de pe Little Red House.
I join Mosaic Monday on Little Red House.

9 comentarii:

  1. foarte frumos si interesanta ideea!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi creează un sentiment foarte plăcut când le văd. Arată foarte frumos pe farfurioare.

      Ștergere
  2. ...arata extraordinar,cald,visator iar galben/verde este ceeeeevvvvvaaaaa!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi placeee floarea soarelui(si alte flori galbene...imi place contrastul galben/verde) si visez demult sa ma pozez intr-un lan de floarea soarelui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte faine pozele în lanurile cu Floarea soarelui.

      Ștergere
  4. foarte bună ideea cu farfuriuța.
    îmi plac și pozele tale cu floarea soarelui, este o floare minunată

    RăspundețiȘtergere