sâmbătă, 21 iulie 2012

Leapşa

Flori de mandarin m-a invitat la o leapşă. Mie îmi plac aşa că...
1. Faceți mișcare în fiecare zi?
Se pune uitatul pe youtube la clipuri cu Pilates pentru începători? Nu. În afara treburilor casnice şi poate o plimbare scurtă până la magazin, spre ruşinea mea, nu fac mişcare.
2. Ce sporturi practicați, și cât de des?
Am făcut în şcoal generală un pic de handbal şi în urmă cu ceva timp făceam exerciţii fizice acasă, dar acum... nimic.
3. Dacă ar fi să facem o întâlnire sportivă (și blogosferică) la ce meciuri v-ați băga?
Îmi vin în minte glumele acelea cu sportul preferat... aruncarea greutăţii în spatele celuilalt, aruncatul cu privirea şi de astea :)) Chiar nu ştiu. Poate atletism. Un maraton; ceva de genul.

Cam asta-i leapşa. Dacă vă place serviţi-vă vă rog şi daţi-mi un semn să văd şi eu răspunsurile voastre.
Vă pup! Sâmbătă frumoasă!

2 comentarii:

  1. se pune fuga dupa 1 buz si 2 metrouri, o data la 7 dim. o data dupa 9 ore? seara cu 2 copii in mana?
    haha, anul asta nu, dar in tinereturi(adica anul trecut) ieseam la jogging, recordul meu de dinainte de sarcina fiind de 8-10km rezistenta.
    acum nu reusesc sa ma mobilizez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca se pune.Pacat ca nu te mai mobilizezi, mai ales ca ai avut un asa bun record. Incearca din nou!!!

      Ștergere