joi, 19 iulie 2012

Luizel Bretonel

Am terminat un proiect care îmi este nespus de drag. Am muncit foarte mult, dar fiecare moment a fost o bucurie. Am cusut, am desfăcut, iar am cusut, am finisat şi am crezut la un moment dat că nu îmi va ieşi nimic. Dar mi-a ieşit.
Nimic din ce am făcut până acum nu mi-a plăcut şi nu m-a bucurat atât de mult precum păpuşica aceasta. Îmi doresc foarte tare să fac rost de materialele necesare şi să mai lucrez aşa ceva.
De fiecare dată când o văd mă face să zâmbesc. Oare e în regulă ca la vârsta aceasta să mă ataşez de o păpuşică şi să îmi placă nespus să îi croiesc hăinuţe!?
Vă pup! Sper să vă facă şi pe voi să zâmbiţi aşa cum mă face pe mine.

24 de comentarii:

  1. totul va fi absolut ok cat va fi undeva in sufletul tau aceel copilas nevinovat care da,se bucura si zambeste cu drag pt.o papusica...fiind facuta de tine ,cu atat mai mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. in primul rand, are o fatuca foarte dulce, care chiar te face sa zambesti. in al doilea rand, fiind facuta de tine, cred si eu ca ti-e draga. in al treilea rand, daca te mai poti bucura de asa ceva, inseamna ca mai exista copilul din tine si asta este extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Subscriu...copilul din tine demonstreaza ca ca esti ok, nu vreo acritura! :))
    La cat e de frumoasa ai putea sa faci mai des, una la mana -te bucuri cat lucrezi la ea, doi la mana -le poti valorifica, trei la mana -ai de unde oferi fetitelor care te viziteaza, te pui bine cu viitoarea nora, poate!

    Stela din Galati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare asta cu acritura :))
      Hmmm...Viitoare noră...Chiar aşa de repede trece timpul?

      Ștergere
  4. Da,de unde probleme astea la tine ca e anormal sa-ti placa jucariile...subscriu la ce a zis fetele ce denota asta...imi place papusica mult,desi eu i-as fi pus fustita...asta era asa o observatie,sa nu te superi pe mine ca nu ti-o zic cu rautate...Eu te felicit pentru munca depusa sa-ti iasa asa o frumusete!Parca seamana cu tine,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă deranjează deloc nici o sugestie. Aşa am vrut şi eu iniţial, dar ştii cum e când faci prima dată un lucru te cam grăbeşti să vezi dacă şi ce îţi iese. Cel puţin aşa sunt eu. Deja la următoarele încercări acord foarte, foarte multă atenţie detaliilor.
      Mulţumesc!
      Ei! Parcă eu nu sunt aşa... ciumpatică şi nici ochişori verzi nu am. :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Te mai aştept cu comentarii! Bine ai venit!

      Ștergere
  6. E foarte frumoasa, si pe mine m-a facut sa zambesc, Felicitari, ai mult talent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Bine ai venit! Te mai aştept pe aici!

      Ștergere
  7. Ce frumoasa este!!! :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. incantatoare!! E f. multa munca - aprecieri din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am muncit mult la ea într-adevăr, dar mi-a plăcut super mult.

      Ștergere
  9. Urmăresc de ceva timp blogul tău, și am pus bannerul tău pe al meu! Ești foarte talentată și cred că îmi semeni mult! Uite, te invit la leapșa pe blog. O găsești aici http://floridemandarin.wordpress.com/2012/07/21/leapsa-sportiva/ :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Mă bucur foarte mult!
      Mulţumesc că te-ai gândit la mine!

      Ștergere
  10. Foarte drăgălaşă! Şi, uite-aşa începi o "afacere" nouă! :-)
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Este minunata...imi place maxim , papusa asta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super super frumoasa,de mult am in minte sa incerc una...mi-ai dat curaj,daca am sa fac sigur nu o sa fie asa frumoasa ca a ta:)felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că este mult mai simplu de făcut decât pare, deşi ai de muncit la ea. Mie îmi place foarte mult să le fac. Voi încerca de îndată ce voi avea materiale încă una.

      Ștergere