marți, 10 iulie 2012

Lumânare-tutorial

Când am făcut prima lumânare am fost atât de încântată încât am decis că nu va fi ultima. Tot atunci am promis că voi face un tutorial în care să explic cum procedez. A venit momentul :)
Aveţi nevoie de:
Panglicile de satin le putţi folosi la decorarea lumânării la final. Eu am renunţat la ele deoarece de cele mai multe ori în timp ce fac ceva ideile vin şi pleacă...se schimbă. Aşa s-a întâmplat şi de această dată.


Se lasă la răcit şi întărit.
Am alăturat un săculeţ parfumat brodat cu punct cruce, făcut de mine mai demult şi a rezultat un mic cadou handmade.
Pentru că m-am hotărât târziu ce cadou să îi fac unei prietene (mai exact fix în ziua în care îşi serba aniversarea) am băgat lumânarea în congelator să se întărească mai repede. Cu această ocazie am descoperit că imediat după ce o scot din congelator pot renunţa la pahar.Am senzaţia că arată mai bine aşa şi am decis să o fac cadou sub această formă.
O zi minunată vă doresc!
Vă pup!

20 de comentarii:

  1. Chiar ma gandeam daca lumanarea poate fi scoasa din pahar :) Frumoasa ideea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Chiar m-am distrat. A fost frumos, liniştit şi vesel... aşa cum îmi place mie.

      Ștergere
  3. Foarte tare! O sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Dă-i bătăi! :)) Te mai aştept pe la noi!

      Ștergere
  4. grozav! ce simplu pare.
    Mulțumim de tutorial, foarte bine explicat și cu poze edificatoare

    RăspundețiȘtergere
  5. ah, fără pahar mi se pare mult mai faină

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cadou frumos!Si eu sunt innebunita dupa levantica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Încă mai am emoţii şi reţineri să dăruiesc cadouri făcute de mine. Levănţica este minunată din punctul meu de vedere. O zi frumoasă!

      Ștergere
  7. Ce frumos! Cred că o să-ncerc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Se merită să încerci căci este simplu şi frumos.

      Ștergere
  8. Felicitari, Catrinel!Ai avut o idee super cu acest tutorial foarte clar explicat.Voi incerca si eu, mai ales ca am niste levantica.Ai putea posta si schema de la saculet? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă o voi găsi în calculator o voi posta. Cred că o mai am. O zi frumoasă!

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa lumanarea,multumim de tutorial...

    RăspundețiȘtergere