sâmbătă, 7 iulie 2012

Soţului meu, nu ştiu din ce motive, nu îi place deloc să îşi sărbătorească ziua de naştere. Oricum nu puteam lăsa nemarcată această zi şi eu cu Andrei i-am urat foarte des La mulţi ani! Tocmai îl felicita încă o dată când i-am prins la pozat.
Adi fuge de aparatul foto de parcă ar crede în legenda care spune că atunci când ţi se fac poze ţi se fură sufletul.
Ei sunt dragii mei şi îi iubesc cu tot sufletul meu. Am crezut că dragostea părintească este doar o exagerare a părinţilor. Nu este. Uneori mă întreb dacă poţi iubi mai mult şi cu cât creşte Andrei, cu cât sentimentele mele se... coc şi se maturizează parcă îmi dau răspunsul singură. Da, poţi iubi mai mult şi în mai multe feluri.
Sâmbătă frumoasă!

10 comentarii:

  1. Nu e singurul care are starea aceasta.Nici Sorinului meu nu-i place nici sa-si sarbatoreasca ziua de nastere,nici sa faca poze.:)Atata bai sa fie:)!
    Cata dragoste emana mutruta lui Andrei.:)

    Sa aveti un sfarsit de saptamana linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îl iubeşte foarte mult pe Adi.Este topit după el.
      Mulţumim! La fel!

      Ștergere
  2. La multi ani sotului tau!
    Scuze pentru intarziere, abia acum mi-am gasit laptopul prin casa.
    sa fie sanatos si sa va bucurati de viata!
    imi place mult iuța ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Cred că ştii că este ia făcută dintr-o eşarfă, de care sunt foarte încântată şi mândră.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Eu stiu (din experienta propie)ce motive are sa nu-i placa sa-si serbeze ziua si sa faca poze... ESTE RAAAAAC! LA multi ani si fericire maxima impreuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ahaa! Deci aşa stă treaba! Am înţeles.
      Mulţumim frumos! La fel şi vouă!

      Ștergere
  4. la multi multi ani ;)
    Si chiar daca nu isi sarbatoreste aniversarea, anii tot i-a implinit ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Hop si eu , de la multi ani , cu mare intarziere....sa va iubiti mult si sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim mult! Mă bucur că nu m-ai uitat şi mai treci din când, în când pe aici. Eu te citesc cu drag în continuare.

      Ștergere