miercuri, 4 iulie 2012

Vestă croşetată

De foarte mult timp am terminat vesta croşetată, dar nu am fost destul de vrednicuţă să îi fac poze şi să o pun pe blog. Cum astăzi este miercuri şi paricip la We Did It! Wednesday de pe blogul Sew Much Ado  am scos-o la lumină.
Nu am mai făcut nimic interesant în ultima perioadă. M-am ocupat mai mult de chestii de genul scurtatul pantalonilor sau cusutul lor între picioare :)) Astăzi sper să îmi vină vreo idee demnă de arătat în următoarele zile.
Sunt un pic ameţită şi am avut destul de multă treabă prin casă şi prin curte, iar acum am senzaţia că sunt uşor incoerentă; aşa că vă las şi mă duc pe la bucătărie să le fac mânjilor mei de mâncare.
Vă pup! O zi frumoasă!

8 comentarii:

  1. e foarte frumoasa!si eu am crosetat o palariuta pentru Otilia zilele astea, sunt foarte incantata de cum a iesit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Sunt sigură că pălăriuţa Otiliei este foarte frumoasă pentru că tu întotdeauna faci lucruri minunate. O zi frumoasă!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Un model deosebit si elegant ! Bravo !
      L-as putea obtine si eu ?

      Cu admiratie,
      Lorelai

      Ștergere
    2. Bine ai venit! După ce m-am hotărât să fac o postare în care să pun şi modelul am constatat că nu îl mai am în calculator. Din câte îmi aduc aminte l-am scos la imprimantă. Voi încerca să îi fac nişte poze şi îl voi posta. Sper că nu te deranjează dacă nu voi fi extrem de promptă şi va dura o zi, două deoarece nu sunt foarte ok şi s-ar putea să dureze un pic.
      O zi frumoasă!

      Ștergere
    3. m-ar interesa sa cumpar o astfel de vesta. cat ar costa?

      Ștergere
    4. Buna! Depinde de cantitatea de fir folosit. Intre 80 si 100 lei. Mai multe detalii pe mail daca doriti black_moruna@yahoo.com.

      Ștergere