luni, 9 iulie 2012

Zi de vară/ Summer day

De ce vara trece atât de repede? De ce iarna pare interminabilă?
Nu ne rămâne decât să ne bucurăm la maxim de zilele călduroase ale verii şi să profităm de pe deplin de colţul de Rai în care trăim. Încercăm să mergem cât mai des la plimbare cu barca. Am făcut asta şi în această duminică. Ca întotdeauna peisajele şi frumuseţea mă lasă fără respiraţie.
Why the summer passes so quickly and the winter seems endless?
 We only have to enjoy the warm days of summer maximum and take advantage of the corner of heaven in which we live. We try to go as often as we can by boat. We did this and this Sunday. Landscapes and beauty always leaves me breathless.


Cu această ocazie am purtat pălăria mea cea nouă pe care mi-am făcut-o zilele acestea. Am transformat-o dintr-o pălărie primită de soţul meu. El nu voia să o poarte, iar mie culorile nu îmi plăceau foarte tare.
On this occasion I wore my new hat that I made these days. I turned a hat received by my husband. He did not want to wear, and I did not like the colors.

Puteţi vedea pozele şi pe celălalt blog... cel despre Delta Dunării.
Particip cu această postare la Mosaic Monday de pe blogul Little Red House.
You can see the pictures and on my other blog ... the one about the Danube Delta.
I join Mosaic Monday on Little Red House.

13 comentarii:

  1. What a beautiful place, looks like a habitat for the birds. I like the hats too. Thanks for sharing, have a great week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your visit and comment!
      The Danube Delta hosts over 300 species of birds as well as 45 freshwater fish species.
      Have a great day!

      Ștergere
  2. Lovely photos. Wishing you a wonderful week! Cathy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! Have a great week! Thanks for visiting me!

      Ștergere
  3. Chiar traiti cu adevarat intr-un loc special!
    fotografiile te lasa fara grai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un loc minunat! Îţi dai seama ce simţi când vezi toate acestea în realitate? Nu mă satur de acest loc şi rămân fără grai de fiecare dată când mergem la plimbare, cu toate că locuiesc aici de când m-am născut.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Beautiful photos of the grasses in the river. I love your hat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba Delta! Iar palaria ta e haioasa si uimitoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Of , nu stiu de ce nu ia comentariul de pe wordpress...in fine , imi place palaria ta haioasa si cum e transformata , iar Delta este superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! La postările mai vechi eu am pus moderarea lor ca să răspund la ele. Poate de aceea nu îţi apărea comentariul. Nu ştiu.

      Ștergere
  7. Frumoasa ziua de vara...dar si palaria,imi place cum se aseaza:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de aceea am vrut să modific pălăria lui Adi...că îmi plăcea cum se aşeza.

      Ștergere