luni, 6 august 2012

Am fost foarte nerăbdătoare să primesc aparatul, să fac poze şi bineînţeles să le pun pe blog, numai că planurile nu se potrivesc cu realitatea şi am cam amânat blogul.
Poze am făcut cu sutele şi înca experimentez.
Sunt extrem de încantată de cum filmează, de cum arată, de zoom, de calitatea pozelor, dar... am senzaţia că unele sunt şterse, prăfuite. Am avut ocazia să mă joc cu un Nikon L120 şi culorile fotografiilor erau vii, foarte frumoase, deşi cel care îl avea nu umblase foarte mult la setări pentru că nu se pricepea foarte tare. Acesta este mai nou decât acela, dar mă gândesc că încă nu ştiu eu să îl reglez şi de aceea încă nu sunt satisfăcută de poze.
Fotografiile cu macro arată minunat. Cum acestea sunt preferatele mele, în general, mă bucur că funcţioneaza aşa de bine.
Zoom-ul este perfect atâta timp cât aparatul este nemişcat. Cum în barcă nu prea ai cum să reuşeşti să îl ţii foarte stabil majoritatea fotografiilor cu păsări au ieşit mişcate, dar sper să găsesc o soluţie şi pentru acest lucru.
De asemenea calitatea pozelor scade considerabil dacă nu ai o lumină perfectă. Totuşi este un aparat foarte fain pentru cineva căruia îi place să facă poze, dar nu este foarte pasionat de acest lucru.
Mă mai joc cu el şi sper să fac fotografii din ce în ce mai bune.
O săptămână frumoasă vă doresc! Sper să nu mai treacă atât de multă vreme până la viitoarea postare.
Vă pup!

Am reusit sa pun pe youtube un filmulet cu Andrei prinzand pesti in fata casei, la Dunare. Calitatea imaginii este cu mult mai buna, dar ca sa il pot pune pe net l-am micsorat.


13 comentarii:

  1. dooaaaamne, mor de dragul vostru!!

    vreau si eu un peshtishor ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. cat despre aparat, dupa ce ii inveti setarile - o sa iasa magnifice! Pe mine si asa, ma impresioneaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc! Îţi dăm şi ţie dacă vii până aici că e cam mult până la tine să ţi-l putem trimite.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase! Cu asa modele, numai frumoase pot iesi! Deiut e un scump, mai ales cum vorbeste! Ce a mai crescut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Creste Iuli asa de repede! Uneori parca as vrea sa incetinesc un pic timpul. Ai vazut cum mangaie pe spate pestii si ii pupa inainte sa le dea drumul? :))) Te pup!

      Ștergere
  5. Catrinel-soricel,multam de invitatie, e cam departe de noi ;).
    Dar pozele sunt la un click distanta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu un asemenea aparat te poti declara o adevarata PROFESIONISTA!
    Numai frumusete in jurul tau!
    Nu mai trebuie sa-ti faci griji.De-o cina iti face Andrei.:))
    Zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar profesionista, dar tare mult imi place sa fac poze.
      Chiar aseara s-a suparat pe mine ca nu i-am pastrat pestii sa ii prajesc si i-am promis ca urmatoarea data o voi face.
      Te pup!

      Ștergere
  7. Superbe poze, abia astept sa vad si mai multe pe blogul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Multumesc! Te mai astept pe aici!

      Ștergere
  8. Oooooo....super fotografiile. Andruska este delicios , ca de obicei!
    Catrinel , ma crezi ca eu habar nu am sa imi setez aparatul , nici in ziua de azi? Pe bune! Aparatul a fost setat de Marius , asa cum s-a priceput si el , o data si de atunci asa a ramas....Eu una incerc foarte tare si cam in 90% din fotografiile facute , sa nu le prelucrez si ma joc cu balance-ul si expunereasi ISO. La apertura nu prea umblu , ca nu prea stiu.Il folosesc pe manual in 98% din cazuri , chiar si cand am insuficienta lumina , desi calitatea , odata cu ridicarea ISO , scade.Rar il utilizez pe automat , la diferite moduri , insa numai cand e musai necesar! Daca e cazul sa prelucrez fotografiile dupa ce le-am descarcat in computer , o fac cu programul care deschide pozele , nu folosesc chestii sofisticate in care imi prind urechile , gen Photo Shop ( care pe mine ma enerveaza ingrozitor acel program , tocmai pentru ca sunt atatia care se dau mari artisti foto si isi aranjeaza pozele cu el si...tataaaaammm , ce artist sunt eu , manca-ti-as! si castiga ,prin sinceritate si arta pura , si concursuri foto).
    Ma bucur mult pentru achizitia ta , sa il folosesti cu mare drag si ....ai rabdare , ca vine si experienta! :))
    Pupici maximi voua , dragilor si frumosilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Din cate mi-aduc aminte tu ai un DSLR parca. Eu am un nikon l810 si nu pot face setari manuale. Ma mai joc cu ISO si expunerea. Despre photoshop am aceeasi parere ca si tine. Din punctul meu de vedere talentul in a face fotografii tocmai asta e... sa nu fie nevoie sa prelucrezi foarte mult o poza, adica sa surprinzi anumite culori, anumite obiecte care sa zica ceva pivindu-le. Daca le prelucrezi foarte mult si ajung aproape sa nu mai semene cu realitatea nu cred ca ai facut mare branza. Nici mie nu mi se pare corect ca cineva sa castige concursuri asa.
      Inca o data multumesc! Si noi te pupam cu drag!

      Ștergere