joi, 16 august 2012

August este o lună foarte încărcată. Majoritatea acum îşi iau concediu şi am turişti tot timpul. Acum avem doar pescari şi au plecat la pescuit aşa că eu mi-am făcut timp şi pentru blog. Nu de alta, dar rămân în urmă şi trebuie să recunosc că sunt un pic... dependentă. Hi-hi-hi!
Chiar dacă suntem foarte ocupaţi, în fiecare seară la apus ieşim cu mic, cu mare la pescuit.
Băieţii pescuiesc la băţ de mână cuminţei şi eu le fac poze. Deşi îi văd tot timpul cât de bine se distrează şi îmi place să stau cu ei, pe mine pescuitul nu m-a atras. Nu îmi place să pun mâna pe peşti şi nici răbdare nu am, aşa că îi las pe ei să... strălucească la acest capitol.
Când se întunecă aproape de tot intrăm în curte. Cu foarte mare greutate îl convingem pe Andrei să dăm drumul cărăşeilor şi de fiecare dată reuşeşte să ia măcar unul să-l pună în ligheanul cu apă.
Ce mod mai plăcut de atât ar fi să îţi închei ziua?
Mă duc acum să termin o păturică pentru un bebe căci prietena mea a născut şi de abia aştept să i-o trimit şi am destul timp până diseară când trebuie să fac ciorbă de peşte.
Vă pup pe toţi şi pe fiecare în parte! :D

6 comentarii:

  1. a muscat! :)

    asteptam poza cu paturica crosetata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap!
      Trebuie să o spăl şi să o usuc şi apoi trece la sesiunea de fotografiat.

      Ștergere
  2. Ai de lucru , nu gluma! :)
    Ti-a iesit fain poza cu apusul de soare! Ce atent e Andruska ,sa tina pestele cu manutele... :)) Un scump de flacau!
    Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohoo! Şi încă ce!
      Mulţumesc! Se zbătea carasul ăla şi nu putea să-l ţină prea bine. De altfel de când avem pescarii la noi şi-a făcut poze cu toţi peştii lor. :))
      Un sfârşit de săptămână minunat!

      Ștergere
  3. Ce apus de soare!!! Foarte frumos! Deiut e un scump, cade obicei! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere