miercuri, 29 august 2012

Eu cu Mutrixul meu dulce am fost în week-end la Tulcea, la mamaie. A fost foarte frumos şi relaxant. Lui Andrei îi era dor de maia, iar eu trebuia să iau diverse lucruri de acolo, nu că mie nu mi-ar fi fost dor de mama. Andrei a fost foarte fericit că s-a jucat tot timpul cât a stat acolo. Eu m-am simţit perfect pentru că nu a trebuit să... găăătesc. :))
Vreau să mă apuc de alergat şi a trebuit să merg să îmi iau încălţări noi. Pentru a mia oară constat că nu îmi place absolut deloc să fac cumpărături. Aceasta a fost partea urâtă a vizitei la Tulcea. Nu mai pun la socoteală că sâmbătă după amiază totul era închis şi am făcut un drum inutil până în centrul oraşului. Era aşa de ciudat să văd oraşul pustiu. Îmi pare rău că nu am luat aparatul foto să fac câteva fotografii. Aveai senzaţia că te afli într-un oraş fantomă. Duminică mi-am făcut curaj de dimineaţă şi m-am dus din nou. Am luat şi aparatul şi am făcut câteva poze, pe care le voi pune pe blogul foto.
Per total am petrecut un week-end tare frumos şi odihnitor.
În această vară verişoara mea a venit tocmai din Canada. Spre marea mea dezamăgire noi chiar nu am putut pleca de aici ca să ne putem vedea. Ea însă s-a gândit la fiecare dintre noi şi ne-a adus multe daruri. Cel mai încântată am fost de siropul de arţar ambalat într-o sticluţă foarte elegantă şi drăguţă. Lui Andrei i-a adus o jucărie de care s-a bucurat enorm şi de care, spre deosebire de alte jucării, încă nu s-a plictisit. Trebuie să recunosc că şi eu am fost fascinată de pista cu maşinuţe şi m-am jucat un pic.
Îţi mulţumim Iuli din toată inima! Ne-au plăcut nespus toate darurile şi apreciem foarte tare că te-ai gândit la noi! Încă o dată mulţumim!
De la Tulcea am venit mai mulţi decât am plecat. :)) Am venit cu un pisoi negru precum tăciunele şi cu cele două nepoate ale mele. Pentru noi toţi venirea lor este o mare bucurie. Eu mă bucur deoarece îmi place foarte mult compania lor. Sunt cuminţi şi dulci. Andrei se bucură că are cu cine se juca deoarece ele chiar dacă sunt deja nişte domnişoare în toată regula încă se comportă ca nişte fetiţe. Eu sunt încântată de ele că sunt aşa mai ales când văd ce este în jurul meu. Adi se bucură de ele că sunt nişte copile haioase, cuminţi, politicoase şi în plus eu având companie nu mai insist atât de tare să vină repede acasă :))
Încă mai profităm puţin de vacanţă. Vă vine să credeţi că vara s-a sfârşit?! Acuş începe şcoala...încep ploile, vânturile şi vremea urâtă.
Pe de altă parte mă bucur căci voi avea mai mult timp de blogerit. ;)
Vă pup!

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele! Deiut e tare scump! Ma bucur ca v-au placut micile atentii! Cand am vazut siropul, m-am gandit ca tu vei aprecia cel mai mult sticluta...:D Te-ai intors incarcata de la Tulcea, cu motan si fete! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!Am fost foarte încântată de toate, dar într-adevăr siropul de arţar şi cadoul lui Andrei mi-au furat ochii :D Păi cum? Puteam veni acasă cu mâna goală?! :))) Te pup!

      Ștergere
  2. Andrei a crescut maree de când nu mai intru regulat pe blogurile din lista mea. Constat cu surprindere că ești a doua persoană pe care o cunosc (chiar dacă virtual în cazul tău ) căreia nu-i place să facă cumpărături (prima persoană e chiar soțul meu). :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai revenit!
      Pune-i pe listă şi pe soţul meu şi pe mama mea :)) Chiar deloc nu îmi place mai ales să cumpăr haine sau încălţări.

      Ștergere
  3. iaka inca una. Ca sa imi simpific viata, am lista cu meniul pe sapt viitoare, lista cu necesare pt urmatoarele luni, inclusiv cu haine/incaltaminte, si estimari cand tre schimbate.
    Ce ador: magazinele de hobby-uri: materiale, ate, lipici, sclipici, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Am încercat treaba cu meniul, dar la mine n-a mers că sunt înconjurată de mofturoşi :))
      Nici măcar magazinele de hobby-uri nu îmi plac deoarece nu sunt cu autoservire şi tantile alea ţâfnoase, uricioase, nerăbdătoare şi nervoase îmi strică toată plăcerea de a pipăi şi vedea ce îmi place. Când intru în magazin mă simt precum un copil în împărăţia dulciurilor, dar primul contact cu tanti vânzătoarea îmi ştirbeşte bucuria de a cheltui pe ceva ce îmi face cu adevărat plăcere. După ce că nu ştiu mare lucru se şi răstesc la tine când încerci să explici ce vrei. Poate tu ai avut noroc cu vreo vânzătoare drăguţă. Te pup!

      Ștergere