joi, 30 august 2012

Pisicuţă pis-pis-pis

Am venit de la Tulcea mai mulţi decât am plecat. Avem un nou membru în familie. Ce este drept, e mult mai păros decât noi şi mai negru, dar ne este foarte drag.
De când vecinul nostru ne-a omorât motănelul am tot încercat să îl conving pe Adi să ne luăm altul, dar a fost fără succes. Şi acum îl văd că încearcă din răsputeri să nu se ataşeze de pisoi, dar după privirea ce o are uneori cred că nu reuşeşte. Oricum animăluţul este irezistibil. E negru ca tăciunele (eu ador pisicile negre), este jucăuş şi linguşitor. S-a obişnuit foarte repede cu casa, cu locul pentru mâncare, cu locul pentru... ştiţi voi ce; deşi când l-am luat el încă sugea şi era cu trei frăţiori.
Mie îmi place pentru că este genul de pisoi căruia îi place foarte mult să fie mângâiat, toarce tare şi miaună încet de tot. Cu greu l-am convins pe Andrei să îl mai lase pe jos. Când a văzut că dacă îi mai dă drumul din când, în când pisicelul nu se mai ascunde de el după canapea, rămâne să se joace şi stă la mângâiat nu a trebuit să mai insist.
Pisicile sunt animalele mele preferate pentru că sunt elegante, frumoase, deştepte şi şirete.
Andrei vrea să îi spunem Miţi. Eu nu aş vrea deoarece este nume de femelă şi în plus pe pisoii pe care i-am mai avut tot aşa i-a chemat. Nici prea multă inspiraţie nu am aşa că dacă aveţi vreo sugestie o aştept cu drag. Avem o prietenă pe a cărei motan îl cheamă Bureţel. Drăguţ, nu?
Vă pup! O zi frumoasă!

Andrei a hotărât până la urmă pe motănel îl cheamă Pisoi sau Mâţuc. Preferatul este Mâţuc. Eu sunt mulţumită atâta timp cât nu mai vrea numele Miţi.

15 comentarii:

  1. sugestii: mishu, corbu', bibi, ness :)
    sa va traiasca si sa fie sanatos! si eu ador animalele negre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am văzut că ai animăluţe negre. Mie mi se par foarte speciale.

      Ștergere
  2. AL NOSTRU ARE NUMELE ...GIPSI http://www.facebook.com/media/set/?set=a.256807714414804.55679.100002567338191&type=3&l=5f8571d02e

    RăspundețiȘtergere
  3. AM ALES GIPSI ...PT CA ERAM LA LITERA -G CU ADOPTATUL ...NU CA AR AVEA VRE-O LEGATURA CU....!! Sa va traiasca si sa va aduca multe zambete ...ca sa-i puteti ierta boacanele !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! E prea drăguţ ca să nu-l putem ierta. :D
      Bine ai venit!Te mai aştept pe aici!

      Ștergere
  4. Ce scump e! Fratele meu a avut unul până să-l ucidă tot vecinu:( exact așa! Îl chema Mieunel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Frumos nume. Idiotul nostru de vecin după ce l-a omorât ni l-a pus în faţa porţii. Nu ştiu cum pot exista astfel de oameni.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Mulţumesc de sugestii. Andrei a rămas hotărât că pe motănel îl cheamă Pisoi şi uneori Mâţuc. Te poţi pune cu dorinţele copilului? :))

      Ștergere
  6. sa va fie de bine, la famelia marita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va traiasca pisoiul! E tare frumos negriciosul! :-)

    RăspundețiȘtergere