miercuri, 1 august 2012


Sunt inca aici...nu am plecat nicaieri, numai ca asa cum am zis si in postarea trecuta timp nu prea am.
De abia astept sa imi reintru in ritmul cu care sunt eu obisnuita.
Am vesti extraordinare... cel putin pentru mine. Mi-am luat un nou aparat foto pe care mi-l doream de foarte mult timp si chiar mai bine ca l-am luat pe cel mai nou aparut din aceasta gama. Este un bridge si face niste poze super. Inca mai exersez cu el pana imi voi da seama cum sa il setez mai eficient. Cel mai incantata am fost de zoom deoarece de multe ori imi parea rau ca nu puteam fotografia pasarile mai de aproape cand mergeam la plimbare cu barca. De abia astept sa va arat pozele pe care le-am facut. Deocamdata inca experimenez, dar sunt foarte multumita.
De ziua mea anul acesta nu am primit nici un cadou si sotul meu mi-a facut mega surpriza cand mi-a zis ca pot sa mi-l cumpar. Eu ma gandisem la un alt model, dar dupa ce m-am sfatuit cu el mi-a zis sa il iau pe acesta chiar daca era un pic mai scump.
Ideea este ca sunt foarte incantata, avem turisti, mai putin timp,dar curand recuperez lipsa mea de pe blog.
Va pup!

18 comentarii:

  1. felicitari si sa-l folosesti cat mai mult si cat mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pt.tine,stiu ca-ti doreai ffff tare un aparat foto performant!!!!sa-l stapanesti sanatoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si celalalt era bun, dar acesta e mai fain! :D

      Ștergere
  3. Felicitari, si eu am un Nikon reflex si merge excelent, dar trebuie schimbate obiectivele ,in schimb fiica mea are un bridge si zoom-ul e super, am ajuns sa-l folosim aproape numai pe asta, chiar din cauza zoom-ului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere claritatea fotografiilor, dar mai ales zoomul fac toti banii.
      Mulrumesc pentru comentariu!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Și noi tot pe ăsta am pus ochii :) Vreo 400 - 500 de euro în Grecia. În România cât ajunge?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreo 12 milioane cu niste cadouri de genul geanta pentru aparat, baterii reincarcabile, incarcator pentru baterii si o luneta pentru privit stelele. Eu l-am luat cu o reducere de un milion si ceva ca am comandat unul resigilat si nu avea luneta.

      Ștergere
    2. Felicitări! Un preț convenabil! Să te bucuri din plin de achiziție ;)

      Ștergere
  5. felicitari pt aparat.Sa il fol. cu drag, asteptam pozele.
    Spor la munca - ai spus ca ai turisti, deci si treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! si eu de abia astept sa pun poze.
      Am turisti care pleaca astazi si peste cateva zile vin altii, deci este destula treaba.

      Ștergere
  6. Hai mai Catrinel cu pozele alea odata! Le tot asteptam cu nerabdare! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ufff! Dca nu-i una, este alta si tot aman. Am pus vreo doua, trei pe blogul celalalt. Te pup!

      Ștergere
  7. Sa il stapanesti sanatoasa si cu multa bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru aparat,asteptam multe poze frumoase:)

    RăspundețiȘtergere