marți, 4 septembrie 2012

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ne-am întors :D Voi sunteţi ok? Şi mie mi-e dor de postările tale, dar mai am răbdare. Te pup!

      Ștergere
  2. Uite,astfel de momente nu sunt uitate nici de copii,nici de parinti.:)
    Parca ma vad alergand cand dupa Teddy,cand dupa Mark,pana au invatat sa se dea singuri cu bicicletele.Tot asa o ulita mi-am ales si eu.:)
    Acum urmeaza etapa...Andrei,mai incet c-o sa cazi!:))
    Va pup,sportivilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul nostru că locuim la ţară şi avem uliţe prăfuite şi moi, tocmai bune pentru... biciclişti începători. :D
      Şi noi vă pupăm!

      Ștergere
  3. eu am invatat sa merg pe 2 roti la 35 ani.
    De ce atata graba? va veni un moment cand va merge. Pana atunci, e joaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce a fost in capul meu s-o iau asa in serios. Bine ca m-am trezit la vreme si Andrei se bucura acum de bicicleta.

      Ștergere
  4. Hehehehehe...minunat! Ma bucur pentru Andruska! Stiu ca toata copilaria mi-am dorit bicicleta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel. Tot timpul mai imprumutam bicicleta cuiva ca sa ma pot plimba. Am in plan pentru anul viitor sa imi iau bicicleta. Te pupam cu drag!

      Ștergere