joi, 6 septembrie 2012

Murdărie :)

Un lucru ştiu sigur: copiilor le place să se murdărească şi nici o clipă nu se gândesc la curăţarea hainelor. Când ne-am întors zilele trecute de la plimbare Andrei a început, iniţial mai timid, să se joace cu noroi. Ştiind cât îmi plăcea mie să mă joc astfel l-am lăsat. Uşor, uşor murdăria a devenit din ce în ce mai mare, dar şi bucuria la fel. L-a văzut la un moment dat Adi şi a dat să îi zică ceva, dar eu i-am făcut semn rapid şi cupilu' s-a distrat în continuare. Totul în jur era numai noroi. Atât de mirat şi fericit a fost că l-am lăsat să facă prostioara asta că şi la culcare vorbea despre aceasta. După ce am observat că afară s-a cam răcorit l-am anunţat că urmează baia fierbinte. Nu s-a împotrivit deloc şi s-a încălzit rapid sub duş. I-am explicat că ce a făcut el a avut voie să facă doar atunci şi să nu mai repete mica trăznaie că data viitoare mă voi supăra.
Când a venit timpul pentru somn mi-a explicat că el ar fi vrut să facă o balegă, dar nu i-a ieşit pentru că nu avea toate ingredientele. Totuşi a fost foarte distrativ. :))
Lăsaţi copiii să se joace şi să se murdărească pentru că vor creşte mari şi vânjoşi! :D
Vă pup!

6 comentarii:

  1. Asta da distractie!
    Sunt sigura ca s-a mirat ca l-ai lasat sa se joace in noroi.:)Nu in fiecare zi are el luxul acesta.:))

    Amintirile aceste vor dainui in timp!
    Pupici murdariciului!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a mai jucat el în noroi, dar nu cu tot cu haine. Bine că s-a inventat maşina de spălat automată :D
      Te pup! O seară frumoasă!

      Ștergere
  2. Vai, cat ne-am mai jucat noi cu noroi la mamaia!!! Cea mai mare bucurie era! Baia in Dunare si jucatul in noroi! Nu tin minte sa ne fi certat vreodata. Mai cunosc eu pe cineva, de care am ras cel putin o ora pe malul Dunarii. Persoana respectiva (actuala shorichitza) nu mergea inca in picioare. Facea baie in Dunare, se taraia de-a busilea pana la mal, unde ajungea plina de noroi si apoi anunta pocit "Stai spal". Ce a mai ras atunci de tine!!! :))) Eram, parca, cu mama si mamaia, iar tu incercai cu incapatanare sa te speli. Oricum, era inainte de "tri ani", asta ca sa ai un reper :))))) Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi acuma spui la toată lumea?! Mama îmi povestea că aşa făceam şi la mare...."tai păl!" Te pup!

      Ștergere
  3. si eu las copilul sa se murdareasca. Mare bucurie si ptmine era in copilarie. Am masina de spalat.... am apreciat-o dupa ce 1 -2 luni am spalat la mana. Atunci mi-am propus, ca dupa ce imi iau masina, sa o las sa faca ce vrea si nu ii zic nimic. Afara oricum iesim cu haine special pt tavaleala. Sa se tavaleasca. Cand ploua, avem cizme de caiuciuc. Ca alea ceausiste - si cu ele stie ca poa sari in toate baltile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect!Nici mama nu ma certa din cauza asta desi spala la mana, saraca. Si Andrei are cizmulite. De dragul lor mai umbla si vara la 40 de grade cu ele ca nu prea am avut parte de ploi.

      Ștergere