sâmbătă, 29 septembrie 2012

Sâmbătă roz

Sâmbătă roz, daaar nu prea roz. Roboţelul meu dulce deşi părea că a scăpat cu bine de răceală astăzi a făcut febră. El mi-a zis că se simte ameţit şi că-l doare capul şi apoi m-a rugat să îi iau temperatura cu termometrul. Surpriză: Copilul chiar are temperatură. I-am dat sirop să vedem cum evoluează treburile. Andrei a făcut febră de vreo trei sau patru ori în viaţa lui şi de fiecare dată a făcut-o în week end. Acum văd că se simte mai bine.
Joi cu ajutorul unui prieten de-al nostru iată ce şi-a făcut:
Şi totuşi dacă este sâmbătă este roz pe blogul How Sweet The Sound.
L-am zăpăcit pe soţul meu că îmi trebuie o veioză pentru birou. Într-o zi s-a întors de la Tulcea cu această veioză roz în formă de motan. Deşi nu este deloc la fel cu cea la care m-aş fi gândit eu îmi place foarte mult şi m-am bucurat tare de ea. Tot la capitolul roz încadrăm şi geanta pe care mi-am făcut-o ca să îmi pot căra cărţile. Am testat cu această ocazie vopselele pentru textile şi îmi plac. Îmi pare rău că acestea pe care le am sunt doar pentru ţesături deschise la culoare. Oricum sunt foarte mulţumită de cum mi-a ieşit gentuţa pentru că îmi place cum arată şi este destul de încăpătoare să îmi pun în ea tot ce am nevoie.

5 comentarii:

  1. Desi nu sunt fan roz , geanta ta imi place maxim...Iar de robotel sunt indragostita lulea...pup surubelul de nasuc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Hai ca nu e chiar roz... adica nu iti ia mintile cand o vezi si nu ti se strepezesc dintii, cum am vazut eu o tanti o data pe strada TOATA roz. :)) pupici si de la noi.

      Ștergere
  2. Frumoasa gentuta si veioza! Multa sanatate celui mic!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce maif aceti? cum merge cu munca? cum e la gradinita?
    mai scrie-ne ceva;)

    RăspundețiȘtergere