luni, 3 septembrie 2012

Toc pentru ochelari/ holster for glasses

Am primit de la mama un toc pentru ochelari albastru, nu foarte atrăgător. Ea mi l-a dat tocmai în ideea că eu îl pot transforma în ceva mai frumos. De aceea iubesc eu să lucrez cu şerveţele. Din aproape orice poţi face ceva care să fie cu adevărat pe gustul tău.
I got from my mother a blue holster for glasses, not very attractive. She gave it to me to make it more beautiful. That's why I love working with napkins. From almost anything  you can do something that is really to your taste.

Este decorat cu şerveţele şi pictat cu vopsele acrilice. Am folosit decoupage-ul... tehnica şerveţelului.
Stă de mult timp aşteptând să îi vină rândul şi mai ales cheful meu de lucru. L-am tot amănat, dar acum nepoţelele mele au insistat să îl fac. Sunt fascinate de cum lucrez şi îşi doreau să mă vadă, aşa că m-am pus pe treabă.
Cu această postare particip la Mosaic Monday de pe blogul Little Red House.
It is decorated with napkins and painted with acrylic paints.I used the decoupage ... napkin technique. The holster for glasses is waiting a long time to be decorated. I delayed, but my nieces insisted to see me working because they like this, so I make it.
With this post I participate in Mosaic Monday on the Little Red Houseblog. 

4 comentarii: