vineri, 21 septembrie 2012

Vineri

Nici nu am simtit cand a trecut aceasta  saptamana. De obicei ziua de vineri vine cu bucuria inceputului de week end. Din pacate micutul meu viteaz a racit rau de tot. Ma asteptam ca odata inceputa gradinita sa inceapa seria racelilor, dar totusi parca nu asa de curand. A alergat, a transpirat, a baut apa recisoara si a ramas fara hanorac pe el. Rezultatul este nas infundat, muci, apatie si niste ochisori inlacrimati de uricioasa raceala. Eu azi am doar o ora, iar el oricum nu mergea la gradi caci doamna este la consfatuire. Ramane acasa cu sotul pana vin. N-am dormit toata noaptea din cauza ca ii era greu sa respire si era marait. L-am luat cu mine in pat si pe sot l-am trimis la etaj, dar din pacate asta nu prea l-a ajutat pe printisorul meu mic. Acum sta la desene. Partea buna este ca inca nu a facut febra si reusesc sa controlez un pic avansarea bolii cu medicamente homeopate. De obicei astea dau rezultate destul de rapid. Alte medicamente eu nu i-am dat lui Andrei si in general nu ma reped dupa medicamente puternice decat daca este ceva serios si asta numai dupa ce merg la medic.Nu e grav acum, dar este genul acela de raceala sacaitoare care nu te lasa sa respiri si care iti da de furca cel mai mult noaptea. Ma astept ca episoadele acestea sa fie mai dese decat atunci cand statea acasa caci stiu ca de obicei asa se intampla la gradi...iau raceala de la unul la altul, nu are cine sa ii schimbe rapid daca sunt transpirati si racesc.
De abia am asteptat acest sfarsit de saptamana caci am cate ceva de modificat cu masina de cusut si poate ma invrednicesc sa mai lucrez cate ceva cu croseta ca a trecut cam multa vreme de cand nu am mai pus mana pe ea.
Va pup!

30 de comentarii:

  1. Buna,
    Multa sanatate printisorului, iar mamei, multa putere si rabdare. Suntem fix in aceeasi situatie ca si voi cu raceala.


    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Mersi pentru comentariu! Te mai aştept pe aici!

      Ștergere
    2. Buna.
      Te vizitez destul de des. Imi place mult blogul tau si ma bucur ca te-am descoperit. Din pacate eu nu am unul. Poate in viitor.
      Ce iti face puiul? E mai bine? Stef al meu (4 ani)e mai bine, dar tot cu muci si la gradi erau prunci mucosi. Asta este.
      Sanatate multa si tie si feciorasului.
      Cu drag,
      Consuela

      Ștergere
    3. De fiecare dată când cineva îmi spune că mă vizitează des mă bucur enorm. Mulţumesc pentru comentarii!
      Andrei este mai bine. Vorbeşte un pic pe nas şi mai tuşeşte sporadic.
      Mulţumim!

      Ștergere
  2. insanatosire grabnica.
    Am si uitat cat de greu a fost prima perioada in comunitate... ce tin minte e ca era permanent cu muci, pana a...venit gerul. Atunci am inteles ca de fapt starea ei mucoasa era de la virusi/bacterii, care au murit la primul ger, haha.
    Ce tin minte e ca faceam la greu aerosoli, imediat cum adormea(nu ii accepta treaza) si asta ii fluidifica secretiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Mă aşteptam la asta, dar aşa cum am zis, nu atât de curând.

      Ștergere
  3. P.S. eu crosetez seara la o paturica. Mai nou, ies cu crosetatul la locul de joaca, astfel fiica mea alearga in fiecare seara, si eu crosetez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este fain la croşetat, o poţi face oriunde. Eu îmi luam lucrul şi croşetam oriunde eram nevoită să aştept şi mă puteam aşeza: când aşteptam la doctor, când mergeam în parc, oriunde.

      Ștergere
  4. Sanatate lui Deiu si tie mult spor la cusut si crosetat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am încercat să fac ceva astăzi, dar a fost un eşec total.

      Ștergere
  5. ...Ma asteptam la asa ceva dar parca nu asa de curand.Ma doare sufletul sa-l stiu si numai un picut bolnavior,stiu,sunt exagerata daaaaarrrrr...Va imbratisez cu drag,cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa sanatate lui Deiut! Bafta multa la scoala amandorura!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Multumim! Doar mai tuseste. Ii dau Stodal. In rest nu-i mai curge nasul si se simte bine.

      Ștergere
  8. Multa sanatate lui Andruska! Of , raceala de toamna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Acum o am şi eu :( Cupilu' e darnic :D

      Ștergere
    2. tu sa fii zgarcita, si sa nu mai dai la nimeni,da?

      Bun venit in comunitate. E de asteptat sa culegi si tu boli de la copiii din clasa - se mai intampla dupa o perioada de izolare.

      Ștergere
    3. Încerc să fiu zgârcită.
      Aştept cu foarte mari emoţii când voi face cu Andrei odată pojar, vărsat de vânt şi alte boli de astea că eu în afară de o formă foarte uşoară de oreion nu am avut nimic.

      Ștergere
  9. Ioiii , Catrinel....sper sa ai imunitate la bolile de copilarie , cu toate ca e bine sa fie facute...Cum mai este Andruska?Tu cum esti?Sper ca va simtit mai bine!Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amândoi suntem mai bine. Eu mă lupt un pic cu tusea şi Andrei mai tuşeşte, dar foarte rar. Te pupăm!

      Ștergere
  10. nu-i obligatoriu sa faca Andrei aceste boli...asa ca ...poate le veti face cand tu vei fi bunica si Andrei tatic hehehe....

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai mers la gradinita ? e f. posibil sa fi facut si tu bolile celelalte, forma usoara, in copilarie.
    Pe de alta parte, oamenii maturi fac forme mult mai greu de suportat. Sau, cum a spus un doctor, maturii sunt pacienti mai sensibilosi decat copiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mers. Mama nu mi-a zis decât de oreion şi eu doar de ăsta îmi amintesc. Aşa-i, fac forme mai severe. Oreionul, cel puţin ştiu că este destul de aiurea la maturitate în special pentru bărbaţi... cică ar crea sterilitate. Vom vedea ce şi cum atunci. Soacra mi-a povestit că a făcut rujeolă sau rubeolă o dată cu Adi.

      Ștergere
    2. exista multe forme de boli ale copilariei care dau putine simptome. Si e f. posibil sa ai imunitate la toate.
      Oricum, la rubeola ai facut teste la inceputul sarcinii?

      Ștergere
  12. nu,n-ai facut bolile copilariei,ti-am mai spus,pt.a putea sa eviti anumite riscuri si agravari,pt.ca da la maturitate sunt destul de severe!

    RăspundețiȘtergere