vineri, 12 octombrie 2012

Leapşa

Aveam o prietenă care pe lâgă cele două joburi pe care le avea făcea chestionare. Era foarte încântată pentru că eu acceptam să le completez mereu şi despre orice ar fi fost. Nu ştiu de unde vine plăcerea aceasta. Am văzut la Ana-Maria leapşa aceasta şi nu m-am putut abţine. :))
Ziua cea mai frumoasa?
Prima care mi-a venit în minte este cea în care mi-am cunoscut soţul. Ziua aceea mi-a pus viaţa pe un făgaş foarte bun şi frumos.

Lucrul cel mai usor?
Să abandonezi...să te dai bătut.

Cel mai mare obstacol?
Uneori oamenii

Cea mai mare greseala?
A mea? A oamenilor? Nu ştiu... cred că faptul că m-am apucat de fumat.

Cauza rautatilor?
Din păcate răutăţile sunt foarte multe şi cauzele lor la fel. Uneori frustrarea, orgoliul, răutatea, invidia...

Cea mai mare infrangere?
Boala, moartea.
Să te străduieşti din răsputeri să faci din copilul tău un om bun şi să-l vezi cum ţi se scurge printre degete, cum devine ceva la care nici nu te-ai gândit. Cred că în astfel de momente preferi boala...moartea.

Cei mai buni profesori?
Cei care nu impun ci îţi creează senzaţia că tu vrei să faci acel lucru cu drag.

Prima necesitate?
Aerul din punct de vedere fizic; dragostea celorlalţi pentru suflet.

Ce te face fericit?
Am învăţat că trebuie să te bucuri de orice ca să poţi trăi bine. Nu este doar un clişeu. Sunt lucruri care mă fac fericită pentru doar câteva momente şi altele care mă fac fericită pentru o viaţă întreagă.

Cel mai mare mister?
Cum reuşesc unii să fie extrem de nesimţiţi?

Cel mai mare defect?
Prostia crasă.

Persoana cea mai periculoasa?
Prostul răzbunător cu o funcţie de conducere.

Cel mai urat sentiment?
Neputinţa.

Cel mai frumos cadou?
Cel care vine într-un moment neaşteptat şi este dat din tot sufletul.
Şi acum mi-aduc aminte când soţul meu într-o dimineaţă  de februarie a venit plin de noroi pe degete cu un bucheţel mic de ghiocei. Îi furase din curtea unei vecine când trecuse pe acolo. :)) Nu era nici o ocazie specială, de obicei nu îmi aduce flori deloc (cred că acelea au fost cam singurele flori primite de la el) şi mi-a plăcut enorm cum îi străluceau ochii de veselie.

Locul unde esti in siguranta?
Nicăieri nu eşti, dar te poţi simţi în siguranţă. Eu mă simt cu adevărat aşa doar la pieptul soţului meu.

Drumul cel mai rapid?
Cel pe care îl ştii.

Senzatia cea mai agreabila?
Când simţi că nu îţi lipseşte nimic.

O protectie efectiva?
Primul gând :)) Steriletul:)) Nu mi-am dat seama la ce se referă întrebarea aşa că...

Cel mai bun remediu?
Fiecare boală, fie sufletească sau trupească are un remediu. Fiecare dintre noi avem remediul care s-ar putea să ne fie bun doar nouă.

Forta cea mai mare?
Încrederea că poţi.

Cele mai necesare persoane?
Pentru mine: soţul, copilul, mama.

Sentimentul cel mai frumos?
Dragostea bumerang... aceea care ţi se şi întoarce.

Cam asta-i. Dacă vă place vă poftesc şi pe voi să răspundeţi la întrebări.
Vă pup! Sfârşit de săptămână cât mai fain!

2 comentarii: