vineri, 26 octombrie 2012

O zi faină

Astăzi ziua mea a început foarte frumos. Este o zi dintr-aceea foarte specială când îţi dai seama că nu munceşti degeaba, că nu te străduieşti în van şi devii mulţumit de ceea ce faci. Copiii de clasa a VII a mi-au făcut o mare bucurie şi au învăţat tot, au colaborat foarte bine şi s-au străduit foarte mult. Ei nu au cunoştinţe foarte multe la română aşa că am fost nevoită să o iau de la zero. Deja începusem să mă panichez pentru că simţeam că nu reuşesc să îi aduc măcar pe linia de plutire. Studiem verbul şi le-am predat tot ce trebuiau să ştie până în acest moment. Vă daţi seama că era o grămadă de informaţie pe care ei trebuiau să o asimileze într-un timp foarte scurt. Au reuşit. Erau aşa de încântaţi că au reuşit că nici nu au mai realizat că venise pauza, ieşeau la tablă fără să îi solicit eu, erau în permanenţă cu mâinile pe sus şi foarte mândri. La final le-am spus că sunt extrem de mândră, fericită şi încântată de ei. Satisfacţia mea este imensă. Bucuria lor de a şti, dorinţa lor de a învăţa, respectul lor sunt satisfacţiile mele, că material... Ce să zic? Salariul meu este de vreo două sute şi ceva de RON :)) În clasa a VII a sunt doar cinci elevi şi îmi place acest lucru pentru că mă pot ocupa de fiecare în parte, mai ales că am decis să fac orele separat, nu simultan cu a V a şi a VI a.
După amiază plec la Tulcea. Mi-am făcut portofoliul pentru curs şi sâmbătă va urma evaluarea. Sper să fie ok. De data aceasta Diiuţu vine cu mine spre marea bucurie a mamei mele.
Vă pup!
Vă doresc un sfârşit de săptămână minunat, plin de satisfacţii!

12 comentarii:

  1. wow. Felicitari. Si la cat mai multe zile de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin pumnii si bafta maxima! Si drum bun si fara peripetii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes, bafta multa. Ma bucur pentru tine. Ar trebui mai multi dascali asa pasionati ca tine, si cred ca alta ar fi situatia scolarilor din tara asta.
    Multa sanatate si numai bine.

    Consuela

    P.S. Ti-as trimite o poza cu mine si feciorasul (daca vrei), macar sa-ti faci o idee despre cum arata cea care te abordeaza cand si cand, dar cica nu am nu's ce setari la calculator si nu-ti pot accesa adresa de e-mail, asa ca mai incerc. E cam greu sa conversezi cu cineva fara sa-i stii figura, fie si dintr-o poza. Mie mi-ar fi.
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Eu iubesc cu adevarat meseria aceasta si de aceea o fac cu mare drag si sunt foarte fericita cand am zile ca acestea.
      Mi-ar placea sa va vad.
      Daca vrei imi poti trimite un mail la black_moruna@yahoo.com
      Este destul de ciudat sa comunici cu cineva pe care nu il vezi, dar eu m-am obisnuit. Imi face oricum placere sa primesc comentarii. Realizez asa ca suunt oameni carora le place ce fac si asta nu poate decat sa ma bucure enorm.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Cu mare daruire faci ceea ce faci! Te apreciez mult pentru asta! Indiferent de vicisitudinile financiare mergi mai departe! Salutari de la Bucuresti.. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Uneori am senzaţia că lipsa banilor pentru unii profesori este doar un motiv plauzibil pentru lipsa de interes şi dăruire. Nu îşi fac treaba şi repede dau vina pe salariul mic. Este mic... foarte mic, dar copiii nu au nici o vină aşa că noi trebuie să ne străduim pentru ei.
      Salutări din Deltă! :D Te pup! O seară frumoasă!

      Ștergere
    2. catrinel, din pacate stii prea bine ca in provincie multi nu vad alta alternativa. In multe din situatii nici nu este alternativa. In altele nu vor sa o vada - implica prea mult efort, si e asa usor sa fim victime.
      Cel mai trist este ca sufera copilul.

      Ștergere
    3. Aici nu este vorba doar de provincie. Treaba aceasta s-a generalizat din păcate. Alternative sunt dacă renunţăm să fim atât de egoişti, dar este greu pentru că găsirea de alternative şi punerea lor în funcţiune înseamnă mai multă muncă. Mulţi dintre noi nu suntem dispuşi să facem mai mult fără să fim răsplătiţi material. E păcat!

      Ștergere