marți, 16 octombrie 2012


Suntem ok... un pic obosiţi cu toţii, dar în mare parte bine.
Andrei este răsfăţatul doamnei la grădiniţă şi am avut o discuţie mai serioasă cu ea deoarece s-a cam obrăznicit...cupilu', nu doamna.:D Ea mi-a zis că îi este milă să îl pedepsească pentru că el regretă foarte tare când nu e cuminte. I-am explicat că a prins-o de nas şi că nu este cazul ca el să facă ce vrea pe acolo. Nu lucrează alături de ceilalţi copii pentru că nu are chef ( Auzi! n-are chef!), nu împarte nimic şi câteodată îi mai pocneşte pe unii dintre ei. Am dus muncă de lămurire cu el şi în ultimele zile cică s-au schimbat un pic lucrurile.
Eu în continuare mă cam bat cu morile de vânt pe la şcoală, dar totuşi mi-e bine. Oricât de obosită aş fi îmi aduc aminte imediat că fac ce îmi place. De sâmbătă voi începe un curs de metodică şi de abia aştept să văd despre ce este vorba.
Îmi pare foarte rău că scriu atât de rar! Mi-am dat seama astăzi că nu am mai ţinut aparatul în mână cam de multă vreme. Ar fi cazul să mă mobilizez, nu-i aşa?
Vă pup pe toţi şi pe fiecare în parte!

3 comentarii:

  1. Vai, ce gradinita frumoasa! La noi parca sunt la armata! Vlad e terorizat de pedepsele de la gradi. Mi-ar placea si mie o educatoare mai blanda si mai iubitoare. Mobilizeaza aparatul :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil procedează ca la armată pentru că sunt mai mulţi şi mai greu de ţinut în frâu. Sărăcuţul copilaş! Îmi pare rău să aud asta. Eu şi acum mi-o amintesc pe groaznica mea educatoare. Mi-a marcat existenţa.
    Educatoarea lui Andrei este destul de simpatică, dar am eu aşa un sentiment că Andrei are un statut mai special pentru că sunt eu în şcoală, deşi nu am dat de înţeles că am pretenţia să fie tratat altfel. Singura pretenţie pe care am avut-o şi am insistat asupra ei a fost ca Andrei să nu fie bruscat, tras de păr, pălmuit sau mai ştiu eu ce chestie asemănătoare. Ştiu eu sigur că le mai scapă unor cadre didactice un pic mâna şi eu sunt total împotriva acestui lucru.
    Voi încerca să fac ceva cu aparatul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. la 5 ani, nu e nicio problema daca nu face ceva ca nu are chef. Pur si simplu e copil, dar e si normal sa aiba preferinte, optiuni. Depinde de talentul educatoarei daca il poate atrage intr-o activitate provocandu-l, si nu din obligatie, ordine, disciplina.

    RăspundețiȘtergere