joi, 1 noiembrie 2012

Azi nu e o zi bună... Dar asta nu mă împiedică să încerc să îmi revin şi să zâmbesc. Este mulţi proşti pe lumea asta şi ei are mintea odihnită. Înainte încercam să găsesc motivul pentru care unii oameni îţi fac răutăţi, caută motive de ceartă. De când am descoperit că unora nu le trebuie motive întemeiate pentru asta nu mai caut. Mă enervez pe moment, uneori lacrimile dau să îmi sară la colţurile ochilor dar le ţin în frâu şi mă străduiesc să devin imună.

Mâine la şcoală se organizează un mic concurs pentru cei de la grădi şi cei de I-IV. Doamna educatoare a vrut să îi dea un aer mai festiv şi a hotărât să facă o miniserbare cu poezii, cântecele şi bineînţeles părinţi. Fiind timpul scurt a ales pentru cei mici nişte poezioare uşurele. Are şi Andrei de spus câteva versuri. Este pentru prima dată când va face acest lucru în public. Am senzaţia că eu sunt un picuţ mai emoţionată decât el. :D Sper să nu uit aparatul foto că ar fi mare păcat. Am descoperit că nu este aşa grozav la pozat în interior sau când nu am lumină bună, dar voi folosi bliţul deşi nu mă încântă deloc.

Zilele trecute am avut o discuţie despre pisici.
-Mama, pisicile ştiu să înoate?
-Da.
-Pot să arunc motanul în apă?
- Nu pentru că pisicile urăsc apa.
-Şi atunci de ce mai învaţă să înoate?!!!
Vedeţi? De asta îmi plac mie copiii. Gândesc simplu. Nu se complică cu lucruri inutile. Îţi place apa şi faci baie înveţi să înoţi, dacă nu... ce rost are? I-am explicat că ele învaţă ca să ştie în cazul în care cad din greşeală în apă să se poată salva. Deocamdată l-a mulţumit răspunsul.

Revin cât de curând căci am descoperit nişte fotografii foarte faine făcute vara aceasta. Nu ştiu cum am reuşit să uit de ele.
Vă pupez!

Am revenit :D
Chiar dacă sunt din vară tot le pun acum. Poate vă mai amintiţi de zilele călduroase şi vă mai încălziţi un pic. Mamaie ştiu sigur că se va bucura de ele.


Mai multe poze puteţi vedea pe celălalt blog al meu.







Vă pupez iar!!!

4 comentarii:

  1. Desi nu este cazul, am inceput sa rad instantaneu, pentru ca exact asa ma exprim eu cand sunt plina de nervi. Catrinel, ei "este" foarte multi si din experienta iti pot spune ca ii doare foarte tare atunci cand ii ignori complet (atunci cand acest lucru este posibil). Imi pare tare rau. Nu mai pune la suflet. Rautatea merge mana in mana cu prostia. Daca aceasta din urma ar durea tare, s-ar vinde analgezicele foarte bine.
    Mult succes la gradi. Va fi bine si frumos.
    Si tare frumos e la voi.
    Fii puternica.
    Te pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe moment nu ai cum să rămâi indiferent oricât de conştient eşti că nu se merită, dar am învăţat să trec repede peste lucruri de acest gen că viaţa mea este prea frumoasă ca să o amărăsc cu aşa ceva.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Multa bafta lui Andruska , la serbare! :)
    Pozele sunt foarte frumoase ,iar flacaii tai parca ar fi tusea si junghiul :))))) Andruska este adorabil!
    Aia care este , este multi , dar este neputinciosi si invidiosi si roata aia a naturii umane se tot intoarce si imediat esti sus...:)) Va pup si petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Ioi! Ce am râs! :))) Auzi! Tusea şi junghiul! :)))
      Te pupăm şi noi!

      Ștergere