sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Clasa

Am intrat deja în febra pregătirii cadourilor de Crăciun. Da, da ştiu că nu asta este esenţa acestei sărbători, dar până la urmă cu toţii ne bucurăm de dăruitul şi primitul cadourilor.  Lucrez la un şal şi mă gândesc intens ce voi mai face.
Joi am făcut nişte poze să vă arăt clasa unde îmi petrec eu prima parte a zilei.
Mi-am aranjat-o aşa cum îmi place şi cum am considerat că le va face plăcere şi copiilor.
Este o clasă frumoasă. Avem o şcoală frumoasă şi dotată. Păcat că nu avem mulţi copii şi o problemă mare la capitolul profesori. V-am mai povestit că suntem doar două profesoare şi vineri vine un profesor de matematică şi copiii fac patru ore doar o dată pe săptămână.
Încă aşteptăm să se dea drumul la apa curentă ca să poată funcţiona centrala şi să renunţăm la focul teracotelor.
Şi asta văd eu când mă uit pe fereastră. Frumos, nu? Mai greu este când mai trece câte un vapor mai deosebit şi toţi copiii, în loc să fie atenţi, se zgâiesc pe geam.
Vă pup! Mă duc să fac trebuşoară şi apoi iar trec la croşetat. Sfârşit de săptămână cât mai frumos!

14 comentarii:

  1. E frumoasa clasa ta! sa invatati cu folos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la trebusoara... si la crosetat... si la ce mai faci tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Bine ai revenit pe la noi. Ţi-am simţit lipsa. Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Este absolut minunata clasa! Ti-am mai scris despre asta , daca imi amintesc bine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa-i. S-a meritat să ameţesc stând cocoţată suuuus, suuus de tot ca să pun planşele. :D
      Văzuseşi clasa lui Diiuţu...grădiniţa.

      Ștergere
  4. Imi place clasa ta ca e tare luminoasa,iar daca prin fata geamului ar trece vreun vapor si eu as sta cu ochii pe el.:)
    Spor la treburile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e atât de luminoasă pe cât mi-aş dori deoarece toate ferestrele sunt pe nord, dar ne descurcăm şi aşa. :D Ei ar trebui să fie deja obişnuiţi cu vapoarele, dar tot îşi întind gâturile.
      Mulţumesc!
      O săptăână cât mai frumoasă!

      Ștergere
  5. Ai amenajat frumos. In culori calde. Privelistea este super. Cat priveste problema cadrelor didactice, este unul dintre tributurile platite pentru raiul in care locuiti. Cred. Distanta, banii enervant de putini pentru munca depusa. Nu stiu prea bine situatia, presupun doar.
    Spor, sanatate si pupicei.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate nu suntem singurii în această situaţie şi copiilor li se taie şansa din start de avea parte de o educaţie mai bună doar pentru că sunt puţini.
      Te pup!

      Ștergere
  6. Foarte frumos! Uite și o invitație de la mine la ceva care să te destindă http://floridemandarin.wordpress.com/2012/11/19/liebster-blog-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru invitţie. De abia aştept să răspund!
      Te pup!

      Ștergere
  7. f. frumoasa clasa. Ma bucur si apreciez peisajul- chiar daca uneori disturba copiii.
    ma gandesc ca poti sa apropii lectiile de acel vapor - la gramatica cel putin sa ii provoci sa construiasca propozitii in tema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La câte vapoare trec pe aici nuai despre asta am discuta :))
      O sară frumoasă!

      Ștergere