sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Concurs şi... un fel de serbare :)

S-a desfăşurat ieri Concursul naţional Piciul. Doamna educatoare şi-a dorit să îi dea un aer mai festiv aşa că cei mici au pregătit şi câteva poezioare şi cântecele.
Înainte de concurs, tot învârtindu-mă prin grădiniţă i-am făcut câteva poze lui Andrei. Acasă am văzut cât de gânditor şi cuminte stătea. Oare avea emoţii? Mă întreb la ce se gândea de era aşa de serios.



Au avut de completat o fişă mai întâi. Concentrat maxim încerca să rezolve cât mai bine ... exerciţiile. La fiecare aştepta confirmarea că nu a greşit, din partea mea. Am fost o mămică dreaptă şi nu l-am ajutat deloc. Oricum vă daţi seama că toţi şi-au primit diplomele pe care era scris premiul I.

După ce au terminat fişele au făcut o umbreluţă. Aici doamna educatoare ne-a lăsat să îi ajutăm, dar nu prea mult. :D

Vin şi filmuleţele acuş, acuş.
Vă pup!

8 comentarii:

  1. E un scumpic!
    E primul lui concurs alaturi de alti copii.:))Sigur are emotii...
    Felicitari pentru premiul obtinut!
    Umbrelutele au fost deliciul copiilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Cred că asta era într-adevăr.
      Chiar aşa! Cei mici au fost foarte încântaţi la proba aceasta a concursului. Ei s-au bucurat foarte tare şi de premii chiar dacă nu au fost extrem de consistente.
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  2. ...eh,multumesc din suflet lui Dumnezeu pentru aceasta mare bucurie,pentru minunatii mei baieti,pentru minunata mea copila!!!!!Sunt tare emotionata!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ptiui , ce flacaias serios :)!
    Bravo de participare si felicitari de diploma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte des îl surprind aşa îngândurat.
      Mulţumim!

      Ștergere

  4. pupaturi de la distanta pt fiul tau. E un minunat.

    RăspundețiȘtergere