luni, 19 noiembrie 2012

Leapşă

Flori de Mandarin m-a invitat la leapşă. Nu pot să mă abţin să nu răspund aşa că iată-mă prezentă, gata să răspund.

1. Cat timp ai putea sa stai fara telefon mobil si internet?
De telefonul mobil aş putea lejer să mă despart. Singurul lucru care ne ţine nedespărţiţi este faptul că este unica modalitate de a vorbi cu mama. Despre internet... mi-ar lipsi foarte tare blogul. Mai bine nu mă gândesc. :D


2. Ce ai alege intre a fi tuns chel sau a avea parul albastru?
Dintr-o mică greşeală nebunească am fost tunsă cheală aşa că prefer să experimentez cum mi-ar sta cu păr albastru.


3. Care a fost cea mai haioasa intalnire, si aici ma refer la un date ?
Habar nu am. Chiar nu îmi amintesc de una haioasă. Poate... O singură dată, împinsă de la spate de prietena mea în liceu, m-am dus la un blind date. Nu ştiam cum s-o tulesc mai repede căci tipul nu avea nici măcar un singur lucru de care să îmi placă, chiar dacă la telefon părea foarte masculin. Era mic de statură, cu ochi albaştri, cu o geacă de piele mult mai mare decât trebuia şi avea o strângere de mână parcă era un pisoi bătut de vânt şi ploi. Încerca să facă pe deşteptul şi cu cât vorbea mai mult cu atât voiam să fug căci făcea şi bale de alea nasoale, albe la colţurile gurii. Acu, privind în urmă e haioasă toată tărăşenia, dar atunci.... :)))

4. Care este mirosul pe care nu il suporti?
ooooo! Sunt multe. De când am fost însărcinată s-au înmulţit. Mă enervează mirosul de transpiraţie a unor cucoane şi mirosul de beţiv.


5. Consideri cumva ca mai exista un program interesant la televizor?
 Profesioniştii la TVR- o emisiune foarte faină.


6. Cat de veche este perechea ta preferata de blugi?
De opt sau nouă ani am două perechi de blugi care îmi plac.

7. Numeste prima poezie invatata.
Nu ştiu dacă este aceasta prima, dar de ea eu îmi amintesc de fiecare dată.

Pisicuţa mea-i bolnavă
Are gripă şi pojar....

8. De ce crezi ca barbatii isi dezvelesc/mangaie burta in public?
Ca să nu îşi dezvelească altceva. :)))

Nu ştiu. N-am observat. Nu toţi. Ce întrebare?! :))

9. Care este cea mai frumoasa amintire cu parintii sau familia ta?
Una din serbările de la grădiniţă, cea de Crăciun, când mama împreună cu colegele de muncă mi-au făcut o fundă imensă din voal. Dacă nu mă înşel era chiar din voalul de mireasă al secretarei. Nu ştiu de ce este atât de specială acea serbare, dar mie i-a rămas în minte. Am multe amintiri frumoase.

10.Esti dispus sa faci compromisuri pentru cei dragi?
COMPROMÍS1, compromisuri, s. n. Înțelegere, acord bazat pe cedări reciproce; concesie. ♦ Înțelegere între două sau mai multe persoane sau state de a supune unui arbitru rezolvarea litigiului dintre ele. – Din fr. compromis. ( SURSA )
De ce mulţi se mândresc şi consideră o adevărată virtute că nu fac compromisuri? Întreaga viaţă este constituită din mici sau mari compromisuri. A face un compromis nu înseamnă să îţi încalci neapărat principiile. Depinde ce compromisuri eşti dispus să faci.
Da. Pentru familia mea aş face orice.

Ana Maria ce zici? Te tentează leapşa? Dacă vreţi încercaţi şi voi dacă vă place această leapşă.
Vă pup!

Un comentariu: