joi, 8 noiembrie 2012

O zi foarte specială

         Azi este o zi extrem de specială pentru noi. În urmă cu şase ani fără să îmi dau seama am luat cea mai importantă decizie a vieţii mele. S-a dovedit a fi cea mai bună alegere. Avem acum o familie minunată. Am un soţ extraordinar. Este un om deosebit şi îl iubesc nespus. Eu ştiu şi simt că mă iubeşte la fel de mult pe cât îl iubesc eu. Am trecut de îndrăgosteala aceea cu fluturi în stomac, dar totuşi sunt încă îndrăgostită. Iubirea de acum e aşa... cu să zic eu? Ca mierea... e dulce, e caldă, e calmă, e învăluitoare, e duioasă, e sigură, e frumoasă. E foarte important să îţi fie drag cel de lângă tine, iar eu mor de dragul soţului meu. Din acest punct de vedere sunt foarte norocoasă.
         La mulţi ani nouă! :)
         Vă doresc şi vouă să aveţi parte de multă iubire şi fericire în viaţa voastră!
         La mulţi ani celor cu numele SF. Mihail şi Gavril!
         Vă pup!

8 comentarii:

  1. la multi ani fericiti impreuna! sa fiti uniti si alaturi unul de altul ca si pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti impreuna , sa fiti sanatosi si casa de piatra in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! La fel şi vouă, căt mai mulţi ani fericiţi împreună!

      Ștergere
  3. La multi ani si buni!
    Sa fiti sanatosi, sa fie sanatos si sa aiba noroc si Andrei -fructul iubirii voastre si sa aveti mult spor in casa. Sa nu schimbati nimic. Felul in care simtiti este minunat, perfect. Ce iti mai poti dori? Peste toate treci mai usor dacai ai ceea ce aveti voi. Sa ramaneti la fel de uniti si de indragostiti.
    Felicitari!
    Noi am comis-o in octombrie, acum 5 ani. Ehei!.....
    Pupicei
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Şi vouă vă doresc la fel!
      Te pup!

      Ștergere