marți, 4 decembrie 2012

Cadouţe de Crăciun

Am vrut eu să vă arăt încă de ieri ce am mai făcut, dar am rămas fără curent electric. A bătut vântul cum numai în zona noastră poate bate şi a rupt tot în jur, inclusiv nişte cabluri de înaltă tensiune. Am stat toată ziua de ieri până astăzi la prânz ca pe vremea bunicii. Nasol este că la mine şi apa este strict legată de curent (avem hidrofor) aşa că a fost un pic cam ciudat. Copiii au venit astăzi toţi nepregătiţi... nu a fost lumină. :D N-a fost chiar aşa rău pentru că eu am un soţ inventiv care este comod, adoră confortul şi nu poate trăi fără filme. S-a înarmat cu baterii de maşină şi seara înainte de culcare tot ne-am uitat un pic la tv. Am făcut şi poze. Când le-oi descărca vi le voi arăta.
Iar mă întind la vorbă şi nu vă arăt ce am făcut.
Pentru doamna educatoare am croşetat un şal. Amuzant este că până şi Andrei a observat că se potriveşte perfect cu părul ei. Pe bune! Toate nuanţele acestea le are şi ea în păr.
Firul cu care am lucrat este cel de care m-am îndrăgostit când am făcut acest şalAm lucrat cu nuanţe de maro, de roz cu gri şi acum lucrez la un altul cu nuanţe de verde. Mi-aş dori să cumpăr şi firul cu nuanţe de albastru căci din poze mi s-a părut foarte frumos. Deocamdată preferatul meu este cel verde. Îmi place să lucrez cu degradeuri pentru că lucratul nu devine monoton şi plictisitor şi de fiecare dată ai o surpriză la final pentru că nu ştii de la început cum va arăta ce faci.
Sper să fie pe placul doamnei şi să nu ne treacă pe lista celor care fac cadouri... naşpa. :))
Am mai făcut... Nu cred că este cazul să îl numesc cadou deoarece este foarte mic...hai să îi spuem o mică atenţie ca persoana care o va primi să ştie că m-am gândit la ea şi că mi-e dragă.
Sunt săculeţi umpluţi cu levănţică şi orez. Se pot folosi ca săculeţi aromatici în şifonier sau prin casă, ca săculeţi antistres sau pentru calmarea diverselor dureri. Mie îmi place să îi strâng în mână şi să simt orezul cum se mişcă printre degete deoarece mă relaxează- antistres. :) Au fost foarte folositori când aveam dureri de măsele sau cel mai bun exemplu când a avut Andrei un pui de otită care şi-a făcut teribil de cap. Puneam săculeţul la încălzit în cuptorul cu microunde şi îl aplicam pe zona dureroasă. Avea efect imediat şi mai atenua din durere. La durerile de cap sau diverse lovituri îl bag în congelator şi apoi pe locul dureros.
Deocamdată cam atât am reuşit să fac...Ba nu! Am mai făcut şi două şosete din material textil ca să pună moşul nişte dulciuri pentru cineva cuminte.
Sper ca cei care vor primi lucruşoarele făcute de mine să se bucure de ele şi mai presus de asta să ştie că eu le-am făcut cu mult drag chiar dacă, poate, nu am fost destul de inspirată să le nimeresc şigusturile.
Vă pup!
Seară frumoasă!

8 comentarii:

  1. Imi plac saculetii. Sunt superbi!. Esti o harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Ca o albinuţă şi uneori mă simt de parcă aş fi trântor :))))

      Ștergere
  2. Fain sal,faine nuante!
    Sunt tare dragalasi,iar tu foarte harnica.
    sa treaca Mosul pe la voi si sa aiba sacul plin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! La harnicie Angi nici cu tine nu mi-e rusine. Faci atatea lucruri pentru copiii aceia minunati!
      Pentru Andrei va avea sacul plin...sa vedem pentru noi astia mari. :D

      Ștergere
  3. si pe mine m-au impresionat saculetii, brodati de mana. Evident, si salul e frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Salul ala este superb....superb!Bravo! Esti foarte harnica!
    Iar saculetii....chiar ca sunt folositori....daca pot fi utilizati in atatea moduri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Săculeţii mie chiar îmi sunt foarte utili şi sunt şi drăguţi. Te pup!

      Ștergere