joi, 20 decembrie 2012

Ce-am făcut....

Am avut nişte zile absolut infernale şi mă bucur nespus că am intrat în vacanţă. Astăzi Andrei a avut prima serbare mai serioasă din viaţa lui de copil de grădiniţă. A fost foarte frumos şi sunt foarte mândră de puiuţul meu. Acuş, acuş vă voi arăta şi vouă cum a fost serbarea, dar mai întâi vă arăt la ce am meşterit.
I-am făcut lui Andrei pentru serbare un costumaş popular. Atâta m-am ţinut să îi pun brâul cum trebuie şi de emoţii tot pe dos l-am pus.
Pentru coleguţa lui Andrei, cea de un anişor şi un pic, din nişte ştergare iată ce am reuşit să fac:
Am căutat cu toţii un costumaş pe măsura ei şi nu am găsit. Mătuşa ei este soţia unui preot şi are o groază de ştergare de toate felurile. A sacrificat câteva şi mi le-a dat să îi fac mămăruţei ie, fustiţă şi fotă. Eu ştiu că fotomodelul vă fură ochii, dar uitaţi-vă puţintel şi la ce-am lucrat, da? :)))
Vă pup! Vin şi pozele, şi filmuleţele cu serbarea acuş.

6 comentarii:

  1. E foarte , foarte clar ca mamaruta si soricelul mi-au furat definitiv si irevocabil ochii , deci...poti sa te superi pe mine , dar eu acilea vad doi pui de romani , veritabili puiuti frumosi si mandri.Si stiu ca ai talent si faci niste lucrursoare extraordinare , dar acum ma uit la pui....
    Felicitari lui Andruska! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram sigură că trebuia să pozez costumaşele pe umeraş pentru că nu se mai uită nimeni la ele când văd copiluţii ăştia.

      Ștergere
  2. Pana la modele,mie mi-au furat ochii costumele,pentru ca-mi place mult costumul popular si-mi doresc si eu unul...deocamdata n-am decat o ie foarte veche.
    Bravo!Sa ai spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am doar o ie. Îmi place nespus s-o port la blugi. Din păcate sunt foarte scumpe.
      Mulţumesc!

      Ștergere