duminică, 2 decembrie 2012

Ce-a mai făcut Diiuţu

M-a tras mama un pic de urechi pentru că nu am mai pus în ultima perioadă poze cu Andrei aşa că....
M-a rugat doamna să le fac câteva fotografii copiilor de la grădi că ei s-au pregătit frumos de ziua României  încă de miercuri. Am mers acolo şi doamna educatoare i-a încolonat frumuşel pe micuţii patrioţi la pozat.
 Au stat cuminţei, au cântat imnul şi au făcut steguleţe din hârtie. Diiuţu a făcut şi el un steguleţ, iar copăceii i-a făcut împreună cu o fetiţă micuţă, colega lui de doar un anişor şi un pic.
A doua zi deoarece doamna educatoare a fost nevoită să plece undeva, iar Adi avea treabă şi nu putea sta cu Andrei, l-am luat cu mine la şcoală. Aveam emoţii pentru că aveam de predat şi mă gândeam că Andrei le va distrage atenţia copiilor. Spre marea mea încântare, el a fost foarte cuminte şi mi-am putut face lecţiile în linişte.
 De abia aştepta să se sune să poată ieşi şi el pe afară precum copiii cei mari. La grădiniţă pauzele lor nu coincid cu ale celorlalţi elevi şi ies destul de rar pe afară pentru că sunt mai greu de supravegheat şi în perioada aceasta răcesc foarte uşor.
A jucat mijita în fiecare pauză cu prietenul lui de clasa a II a cu care a fost şi la grădiniţă acum doi ani. După ce îşi strângeau copiii lucrurile şi până ieşeam în pauză mai desena câte un trenuleţ pe tablă.
 Faceţi şi voi abstracţie de lecţia de gramatică dacă nu v-a plăcut această materie când eraţi la şcoală. :)))
Încerc să fiu cât mai hărnicuţă în ceea ce priveşte lucrul la cadourile de Crăciun, dar şi bloguleţul. Acuş văvoi arăta ce am mai meşterit.
Vă pup! O duminică cât mai frumoasă!

6 comentarii:

  1. Frumosi romanasi si frumoase romancute!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumosi intr-adevar si foarte seriosi romanasii nostri de la gradi.
      La multi ani!

      Ștergere
  2. superbe pozele.
    Ma transpun intr-o lume linistita, calma, de vis.
    Imi imaginez ce fericire pe el sa vina la serviciu la mami!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lui nu îi place nici acum la grădiniţă şi a fost o mare bucurie să fie cu mine la copiii mai ari.

      Ștergere
  3. Chiar sunt frumosi si simpatici! Toti!
    Cat despre Andruska , bag eu de seama , parca vad ca de la anu' merge la clasa I....sau nu? :))) Ce frumos ca ii place scoala...Tare mandra trebuie sa fi ca ai asa flacau cuminte si silitor! Sa iti traiasca! Pup Andruska scumpul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îhî! :D
      Ufff! La anul face abia cinci ani, dar dacă îl întrebi şi mâine ar merge la şcoală pentru că urăşte grădiniţa- aşa mi-a zis.Mulţumesc! Te pupăm!

      Ștergere