sâmbătă, 8 decembrie 2012

Doctor Andrei

Am nişte nervi până la cer şi înapoi. Trag mult aer în piept şi mă calmez. Renunţ să mă mai întreb dacă nu cumva eu sunt şui şi lumea de acum e normală căci în ultima vreme numai de ciudăţenii şi nesimţire dau. Am primit mai multe asigurări că eu sunt destul de normală, numai că lumea se întoarce cu susul în jos. Asta e! Doar nu m-oi lupta eu cu morile de vânt să încerc să îi schimb. Nuuuu! Singurul lucru care mă deranjează este că devin rea. Mă înrăiesc, dau replica pentru că am ajuns la concluzia că este mai bine să se spună despre mine că sunt o scorpie şi o înfumurată decât să mă terfelească şi să mă numească proastă. Fac favoruri pentru cine merită şi am învăţat să spun NU fără să îmi mai fie jenă. Aplic legea lui OM: Fii om cu mine şi sunt om cu tine.
Revenind la micul meu doctor. De ziua lui de nume a primit un set cu ustensile de doctor. Ne-a consultat pe toţi pe rând şi ne-a făcut bine.
Ca şi de toate celelalte jucării s-a plictisit foarte repede, numai că acestora le-a dat alte întrebuinţări. Tubul de oxigen din set a fost numai bun să îl ajute să se prefacă că înoată pe sub apă în căutare de peşte, bisturiul îl ajută să taie şi să cureţe peştele şi tot aşa. Doctorul a devenit pescar. Dacă se întoarce la meseria de doctor, ce ziceţi? Vă daţi pe mâna lui? :))))
Vă pup!
Week-end frumos să aveţi!

7 comentarii:

  1. Io ma inscriu prima , ca pacient...numa' sa traiesc pana atunci , desi daca ar fi sa ma consulte pe mine prima , ar trebui sa isi aleaga specialitatea geriatrie :)))))))))))))
    Pupam micul doctor pescar! Zile frumoase sa aveti!

    PS. Sti tu cum zic dobrogenii , a fi pi***s , cand spui NU si esti ticaloasa... Asa ca fi si nu te lasa manipulata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot eşti aşa curajoasă vino să experimentăm pe tine la vară. :)))
      Nu mă las pentru că mi-a cam ajuns să fac munca pentru doi, trei şi apoi tot ei să nu aibă loc de mine. Înainte eram fraieră rău că nu spuneam niciodată ce mă deranjează şi nu refuzam pe nimeni chiar dacă nu îmi convenea să fac acel lucru sau asta însemna să neglijez din treburile mele importante. Voiam să fie totul frumos şi bine şi să nu zică nimeni că sunt leneşă, înfumurată sau mai ştiu eu ce. Voiam să fiu om de treabă şi toată lumea făcea ceva în capul meu. Anul trecut Andrei a fost la grădiniţă doar o săptămână şi ei tot au avut nesimţirea să mă invite la spălat covoare pe un frig de crăpau pietrele, în condiţiile în care eu fac acest lucru la mine în casă doar vara. Atunci am zis prima dată NU şi mi-am dat seama că nu-i aşa de greu. Înainte aş fi spălat singură covoarele alea cu apă rece chiar dacă ar fi însemnat să răcesc sau mai ştiu eu ce numai să nu fiu nesimţită.
      Cred că fiecare dintre noi a păţit-o măcar o dată, aşa că nu nimic special la mine. Şi da, sunt pi****să! :))))))

      Ștergere
    2. Asta e ideea....fi! ;)
      Ai curajul de a fi tu!

      Ștergere
  2. Roagă-l pe Diiuțu să-mi facă și mie o programare peste... cât durează să se facă el doctor? Ei, în prima lui zi de practică. Eu o să încerc să mă păstrez sănătoasă până atunci, să nu mă dau pe mâna altui doftor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îţi doresc să fii sănătoasă până atunci şi muuuuuult tip după. Te pup!

      Ștergere