luni, 31 decembrie 2012

N-am murit

Am fost îngrozitor de supărată şi apoi nici internet nu am avut, aşa că am lipsit la apel. Aş minţi dacă v-aş spune că am suferit foarte tare după net...oricum nu aveam chef să deschid computerul. Am reuşit să termin şalul la care lucram pentru mama, şosetele tricotate pentru Adi şi să trec de Crăciun cu bine.
Astăzi nu vom face nimic special...Probabil vom sta treji până la doişpe noaptea ca să ne pupăcim şi să ne giugiulim ca să păşim aşa în 2013. :)))))

La mulţi ani fericiţi din inimă vă doresc!
La anul vă arăt ce am meşterit şi ce-am mai făcut. :D

3 comentarii:

  1. Un an nou fericit! Lasa supararile in anul asta... petrecere frumoasa diseara!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si 2013 sa fie ...altfel , in sens pozitiv! Te imbratisez si il pup pe Andruska!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc! Şi vouă vă doresc un an cât mai bun!

    RăspundețiȘtergere