joi, 20 decembrie 2012

Serbare

Să mai scriu? Să nu mai scriu?... astăzi... Nu eram hotărâtă dacă să mai scriu şi această postare sau nu, dar m-am gândit că vine Crăciunul cu tot cu nebunia pregătirilor şi nu veţi mai avea voi chef de blogul meu.
Mi-am dat seama că nici despre Moş Nicolae nu am apucat să scriu. Recuperez acum şi fac o postare luuuuungă, care sper din toată inima să nu vă plictisească.
Şosetuţele şi le-a pregătit fiecare şi le-au pus frumuşel în rând în aşteptare.
Bineînţeles că moşul a fost darnic, chiar daca nu au fost ei întruchiparea cuminţeniei şi la fiecare şosetuţă s-a oprit un pic să pună câte ceva. E primul an când Andrei chiar conştientizează sărbătorile. Şi anul trecut s-a bucurat, dar parcă nu aşa. Îmi închipui că şi faptul că merge la grădiniţă îl face să perceapă altfel lucrurile.
Când m-a anunţat doamna educatoare că trebuie să îi fac costum popular lui Andrei am fost foarte încântată. De când mi-am luat maşina de cusut visam că va trebui să îi fac lui Diiuţu costume pentru serbare. În momentul în care mi-a zis am şi început să îmi fac planul de atac: ce şi cum să croiesc... de astea. Repede m-a adus doamna cu picioarele pe pământ şi am avut o răfuială destul de serioasă cu ea. De nervii ce îi aveam atunci din cauza cerinţelor ei uşor exagerate şi stupide a fost cât pe aci să îi fac freza asta lui Andrei la serbare.
Ar fi fost tare. Nu? La cât eram de nervoasă i-aş fi colorat şi părul în verde şi albastru. Ar fi arătat meseriaş în costumul popular. :))
Ei! M-am calmat uşor, uşor. Am făcut tot cum am vrut eu şi am dus copilul cu părul aranjat destul de regulamentar...cam lunguţ, căci tati nu prea a avut energia să îl tundă zilele acestea.
I-a urcat doamna pe nişte măsuţe ca să fie la înălţime şi cu mari emoţii a început serbarea.
Au cântat, au spus poezioare şi la final l-au primit pe Moş Crăciun. Pe Moşul l-au sorcovit, iar Andrei i-a zis o poezioară. A avut atât de multe emoţii! Îl simţeam foarte încordat şi din când, în când rămânea fără aer.
Şi eu am avut emoţii: pe de o parte pentru Andrei şi pe de alta pentru elevii mei frumoşi deoarece am pregătit împreună două scenete haioase. Dacă lui Andrei i-am făcut nenumărate fotografii în timpul serbării, pe copiii mai mari nu am reuşit să îi fotografiez în tipul prestaţiei deoarece eram în miezul problemei şi nu am mai avut cum. La final m-am strecurat între ei şi ne-am pozat.
Doar trei dintre ei au lipsit la sesiunea foto. În total sunt 10 copii frumoşi.
Nu am putut rata ocazia să mă fotografiez cu iepuraşul din piesă. Păcat că s-a grăbit să-şi dea costumul jos şi a rămas doar cu mustăţile.
Sper că nu v-am plictisit cu postarea asta luuuuuuuuuuuuungă. Mâine promit că vă voi arăta şi filmuleţele cu Diiuţu.
Vă pup!

8 comentarii:

  1. Bravo , bravo , bravo...de o mie de ori bravo! Pentru Andruska fiind baiat emotionat si care a spus frumos sorcoveala , sa impresioneze Mosu' , pentru copilutii frumosi , pentru tine si elevii tai frumosi , pentru ce ati organizat si pentru efortul depus de toti.
    In alta ordine de idei...chiar nu pricep de ce nu a avut Andruska freza aia exceptionala? Hm...eu as fi tinut mortis sa o poarte....
    Sa inteleg ca sotul e putin racit?Uram sanatate multa si sarbatori cu bucurie tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim frumos!
      Nu a mai avut freza că m-am calmat şi nu mi-am pus ambiţia la încercare. Mie chiar îmi place cum îi stă.
      Adi nu-i răcit, doar că a muncit foarte mult în ultima vreme şi a venit destul de târziu în fiecare seară. Numai de tuns nu îi mai ardea.
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  2. Draga Catrinel,nu ne-ai plictisit,din contra am aflat ce te-a tinut asa ocupata(ca si pe noi in zilele acestea,nu?) si te felicit pentru costumas ca ai fost ambitioasa si l-ai facut tu,pentru mandrul tau fiu ca a fost costiincios si cuminte si nu in ultimul rand,pentru toata munca ta.Bravo!Va doresc sa va bucurati din plin de vacanta,de Sarbatori,si sa aveti sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim!
      Şi tu să ai parte de sărbători frumoase, aşa cum îţi doreşti tu!
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  3. ce frumos si ce fain e costumul! :) si pare ca a fost tare fain si distractiv la serbare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! A fost foarte fain şi cu foarte multe emoţii.
      Bine ai venit!

      Ștergere
  4. Felicitari pentru fecioras, pentru costumas, pentru daruirea de care dai dovada si pentru lumina si bucuria pe care le aduci elevilor tai.
    Va doresc sarbatori linistite, bogate si fericite, iar noul an sa va aduca multa sanatate si multe impliniri, atat materiale cat si spirituale.
    Te pup cu drag,
    Consuela
    P.S. Era tare faina freza lui Andreias. Poate la anul o sa i-o faci. Mie nu-mi pare exagerata, daca nu-i vopsesti parul, desigur.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim!
      Freza aceea lui Andrei este doar o joacă pe acasă.Nu mi se pare potrivită pentru un copil de grădi, doar dacă e vorba de joacă. Eu sunt uşor mai conservatoare şi vreau să menţin anuite limite când vine vorba de instituţia şcolară. Ce exemplu aş fi dat eu copiilor mai mari? Nu aveam de gând să îi vopsesc părul sub nici o formă.... poate un pic de nuanţator :)))
      Şi eu te pup!

      Ștergere