duminică, 6 ianuarie 2013

Altă leapşă

Ana Maria ştie că-mi plac joculeţele astea cu întrebări şi iată-mă iar nominalizată.

1. Aștept 2013 pentru că:
A venit... Oricum nu-l aşteptam... Timpul trece fie că eu vreau, fie că nu. Când suntem mici vrem să treacă timpul repede şi să fim mari. Când creştem am vrea din când, în când timpul să se oprească, dacă nu să dea măcar un pic înapoi.


2. La anul m-aș muta o lună:
undeva unde este cald, nisip, plajă, menajeră, dădacă... unde să lenevesc la soare precum şopârla. Nu m-aş mai muta înapoi :D


3. 2013 ar putea fi diferit pentru că:
nu are cum să fie la fel. Vom avea altă vârstă, vom avea alte preocupări, copiluţul mai creşte un an şi descoperă lucruri noi...


4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că:
cineva :)) s-a hotărât ca în prima zi a Crăciunului să meargă pe câmpuri. La finalul anului trecut m-am certat mai des decât în toată viaţa mea pentru că am fost acidă, ciufută şi m-am hotărât să nu mai las pe nimeni să se... în capul meu. O fi bine? O fi rău? Nu-mi pasă. Eu mă simt mai bine.


5. Sunt dezamăgit/ ă de produsul :
Nu prea am dat greş cu vreun produs că în general nu fac experimente. Cumpăr ce am mai cumpărat sau mă documentez foarte bine înainte să iau ceva, mai ales dacă este scump. Mai luam plasă la haine pentru că îmi era ruşine să nu cumpăr ceva după ce foiam vreo vânzătoare şi cumpăram câte o prostie ce o aruncam în fundul dulapului. Nu mai fac asemenea tâmpenii pe banul meu şi am învăţat să refuz dacă nu îmi place chiar şi după o oră de probat, chiar şi în ciuda figurii dezaprobatoare a ţâfnoasei doamne vânzătoare.


6. Aș mai retrăi luna…
Nu, nu, nu... Ce-am trăit a fost bun trăit. Nu vreau să întorc nimic, nu aş vrea să schimb nimic pentru că apreciez ce am acum. Dacă aş schimba ceva în trecut cine ştie ce aş mai avea în prezent. Am văzut eu în filmele SF cum se întorc în trecut şi prezentul devine mai rău decât înainte. Dacă nu ne trăim prezentul aşa cum este şi tot tragem cu ochiul în trecut sau tot sperăm la viitor, nu vom trăi niciodată cu adevărat şi ne vom întreba la final: Ce dracu' am făcut cu viaţa mea? Nu mersi! Trăiesc acum şi voi vedea ce voi face în viitor.


7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că:
Ei vax! Omul cât trăieşte învaţă şi când moare, tot prost moare. Uneori înţelepciunea nu ţine de vârstă. Am văzut copii extrem de înţelepţi care te lasă cu gura căscată şi bătrâni mai stupizi decât un adolescent prostănac. Mai înţeleaptă poate nu, cu mai multe cunoştinţe, da.


8. Gratis ,în clinica unui estetician as încerca intervenția…
Mărire de sâni. Dap! Asta! Renunţ cu plăcere la şosetele mele după un an şi ceva de alăptat.


9. As face schimb de job cu…
Nimeni. În general din afară totul pare mişto, dar în situaţia respectivă nu mai e aşa fain. Când eram în liceu mergeam tot timpul într-un băruleţ liniştit, cu muzică faină, care arăta foarte frumos. Am zis atunci că dacă ar fi să lucrez vreodată ca barman ospătar, acolo aş vrea să lucrez. Ei! După liceu ca să adun bani de facultate m-am angajat ca barman-ospătar eeeexact acolo. S-a dovedit că barul nu era aşa liniştit cum îl vedeam eu şi că munca acolo nu era ca în filmele americane. 


10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că :
Îmi plac listele şi de vreo câţiva ani constat că îmi cam îndeplinesc ţintele. Este drept că nu am dorinţe foarte mari şi în general nu trec pe listă ceva ce ştiu sigur că nu pot realiza. Trec în lista cu dorinţele pentru anul următor tot ce are măcar câteva şanse de reuşită. Sunt un om realist. Dacă viaţa vrea să-mi facă vreo surpriză şi să-mi lase poarta deschisă spre ceva foarte bun pe care mi-l doresc, nu mă supăr.


Asta-i treaba. :D Fetele şi băieţii care sunt la mine în blogroll după câte am observat nu prea se dau în vânt după leapşa. Dacă vă tentează pe vreunul vă poftesc să o luaţi şi anunţaţi-mă că sunt curioasă de răspunsuri. Loredana, mai vrei? :D

Vă pup! Duminică frumoasă!

4 comentarii:

  1. Chiar iti plac? :))) Pai daca mai primesc , iti mai dau... :))))
    Mi-a placut treaba cu intelepciunea...pe bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îhî! Sunt prima care se oferă să completeze chestionarele, îmi plac testele psihologice. Le fac până şi pe cele stupizele din reviste. Aşa că le aştept!.

      Ștergere
  2. Eu nu mi-as mari sanii, dar as face orice sa am o talie de viespe. O liposuctie, lipoabsorbtie, porcarii din astea cred. dar cum astea nu sunt gratuite, stau linistita :)

    RăspundețiȘtergere