marți, 29 ianuarie 2013

Bobita si Buburuza

Sursa foto: Google
Buna dragilor!
Astazi nu scriu cu diacritice deoarece Andrei a pus stapanire pe calculatorul meu, iar Adi nu accepta sub nici o forma sa ii fac harababura in taste. :))
Ieri ne-a venit pachetul comandat. Am primit culegerile si pe langa ele carticica lui Andrei. Cei care au copilasi micuti cunosc sigur aceste personaje. Eu m-am indragostit de ele cand am vazut desenul animat pe Minimax, vocea celei care povestea fascinandu-ma. Si lui Andrei i-au placut foarte mult. Mi s-a parut foarte haios cum sunt desenate micile personaje si in plus intamplarile sunt dragute si cu talc. Am auzit ca sunt si carti si mi-am dorit sa ii iau si lui Diiucu...Pe toate. Din pacate pretul nu este chiar foarte mic (din punctul meu de vedere, raportandu-ma la finantele noastre de acum), asa ca mi-am propus sa i le iau pe rand. Prima pe care am ales-o a fost Bobita si buburuza la gradinita. Are doua povestioare simpatice si aseara le-am citit inainte de culcare.
In afara de carticica si-a primit cariocile mult dorite, iar eu mi-am primit foliile de plastic. Timp de vreo trei ore, ieri am pus toate schemele de crosetat, desenele de brodat si schemele pentru punctul cruciulita in folii si apoi in dosare. Acum nu imi mai este atat de greu sa caut vreo schema si arata si foarte fain.
Diiucu si-a revenit complet, iar eu... Ei bine....stiti vorba: toate bubele rele in c***l babei mele? Mi se potriveste perfect. Nu-i grav, dar este un pic demoralizator.
Va pup!
O zi beton sa aveti!

4 comentarii:

  1. Ma bucur pentru voi! Sa aveti spor cu cartile si culorile si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca si-a revenit Andrei. O sa te faci bine si tu de nevoie (pentru ca toti vor ceva de la mama)si vrei, nu vrei, nu mai bagi in seama ce te doare. Ii dai inainte.
    Multa sanatate si sa va bucurati de carticele si de carioci.

    Va pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles. Oricum deja sunt mai bine.
      Multumim! Te pup!

      Ștergere