vineri, 4 ianuarie 2013

Când se stinge lumina

De multe ori, când bate vântul foarte tare sau plouă rău la noi se întrerupe curentul electric. Acum zilele fiind foarte scurte, se întunecă devreme şi ora de culcare e departe. Ne adaptăm rapid şi ne găsim treburi de făcut. Andrei îşi ia lanterna şi lucrează la chiomputer .

Eu aprind orice sursă de lumină găsesc ca să nu ne rupem gâturile când ne învârtim prin casă.

Şi apoi mă joc cu aparatul foto :D. Nu sunt eu fana blitzului, dar trebuia să-l probez. Pe un întuneric de-ţi băgai degetele în ochi iată cum se vede mâţucul nostru:
S-a făcut ditamai motanul şi după cum bag eu de seamă mai are de crescut.
Vă pup!

4 comentarii:

  1. heeeeeeeei, n-am stiut ca aveti asa matuc frumos! mai fa-i poze si lui din cand in cand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o pasiune pentru mâţele negre. Seamănă cu panterele :D

      Ștergere
  2. oooo , ce imi place de Andruska...arata ca un speolog! :))))

    RăspundețiȘtergere