miercuri, 9 ianuarie 2013

Ce vreau de la blog

Ana Maria a primit o leapşă şi mi-a pasat-o mie. După atâtea zile de lenevit m-a pălit dorul de treabă şi am făcut curăţenie aşa cum se cuvine, maşina zbârnâie, copilul joacă joculeţe pe calculator (are grijă de nişte pisici... a zis că lui îi place chiar dacă sunt jocuri de fete) şi soţul pune un calorifer în bucătăria de vară ca să nu ne mai clănţăne dinţii dimineaţa la cafea. Acu' eu îmi permit să iau o pauză şi să duc la îndeplinire leapşa.
Întrebarea este: ce vreau de la blogul meu?
Acuş fac 4 ani de blogerit şi bineînţeles că am dorinţe legate de blog. Păi! Îmi doresc cât mai mulţi cititori, care să vină aici cu drag, cât mai multe comentarii şi cei care îmi ştiu deja blogul să nu plece niciodată :D Mi-ar plăcea foarte mult ca blogul să fie precum blogurile americancelor pe care le urmăresc şi să mă reprezinte, aşa cum a făcut-o până acum. Mi-aş dori să nu mai fiu aşa leneşă câteodată şi să postez în mod constant. Vreau ca blogul să fie frumos şi să fie pe placul tuturor celor care îmi trec pragul şi revin constant aici.
Mai interesant ar fi de ştiut ce vreţi voi de la blogul meu. Chiar? Cum v-ar plăcea blogul? Despre ce aţi vrea să scriu mai des?
În februarie mă gândesc să sărbătoresc blogul altfel decât până acum şi poate reuşesc să vă fac o surpriză. ;)

Mi-am tras boton facebook... aţi văzut?
Vă pup!

3 comentarii:

  1. Ti-ai facut si cont la botonul de facebuk? :P
    La intrebarea ta , eu raspund conservator : lasa-l cum e , mie asa imi place!
    Iar despre ce vreau eu sa scri? Pai despre tine si minunatul Andruska , despre ce realizezi tu cu manutele amandoua , despre scoala si elevii tai(daca ai voie) , fi mai explicita cand pizdui pe careva , da detalii...asa...nu "sunt suparata ca lumea e rea"...da detalii , sa stiu si eu de ce iti fac galerie si pe cine injur...si mai multe poze cu voi , peisaje...chestii d-astia... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa. Mai demult. Eu te-am căutat, dar nu te-am găsit.
    Eşti bestială!!! Promit că îţi îndeplinesc dorinţa când voi mai p*zdui pe cineva. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) OK..bestiala sau nu...pe facebuk ma gasesti sub denumirea de Ana Maria si la avatar este un scorpion.

    RăspundețiȘtergere