duminică, 13 ianuarie 2013

Gata vacanţa! :(

Gata drăguţilor cu dixtracţia; de mâine ne întoarcem la şcoală (eu), la grădiniţă (Andrei). Îmi va lua ceva timp să reintru în normal, dar asta este. Următoarea vacanţă va fi toooocmai în aprilie.
De ce nu m-oi fi născut eu motan? Uite ce bine o duce motănescu nostru.
Diiuţu ieri mi-a zis că el intră în hibernare  aşa cum l-a văzut el pe Garfield. M-a pus să îi fac un semn pe care să scriu: dacă mă trezeşti nu ştiu ce îţi fac!!! Cea mai tare chestie e că şi-a pus vată în urechi.
Scuzaţi calitatea pozelor, dar râdeam de mă prăpădeam. Aici m-a prins că îl fotografiez.
Ciiiii faci?! Mă pozezi!? Vrei să mă pui pe facebook?! Ă?Ă? Ă?


Am promis că nu, dar de blog nu am zis nimic ;)
Voi nu vreţi să hibernaţi?
Vă pup!

10 comentarii:

  1. Ba mi-ar place sa fiu pisica :p - poate asa nu as mai fi alergica la alte...pisici :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce păcat că eşti alergică. Pisica e animalul meu preferat.

      Ștergere
  2. Motanescul vostru e tare frumos...Dar Andruska hibernatorul face cat toti motanestii la un loc.
    Pai eu ma trezesc bine , deja , ca am inceput jobul din 3 Ianuarie , insa dimineata gorobetii s-au trezit tare bine , ma intreb ce-o fi fost cu ei?
    Ce nume ai pe facebook?Eu ti-am scris ca am Ana Maria si la avatar e un scorpion mecanic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am amuzat teribil cum îi atârna vata din urechi. :)))
      Gorobeţii sunt harnici, nu ca mine.
      Catrinel Harabagiu... Mai caut...dacă nu mă găseşti tu înainte ;)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :D Tu ai luat blogul la frunzărit? :D Sper să nu ajungi la timpurile când eram varză rău la majoritatea capitolelor. :*

      Ștergere