marți, 1 ianuarie 2013

Început de 2013

La mulţi ani! Un 2013 cât mai bun, mai frumos şi mai bogat vă doresc tuturor! Vă mulţumesc pentru vizitele şi comentariile voastre care mă motivează să mai fac câte ceva când îmi lipseşte pofta sau inspiraţia!
Mi-am propus să îmi încep anul cu o postare pe blog... nu de alta, dar poate aşa voi fi mai hărnicuţă anul acesta şi nu voi mai lipsi nemotivat de atâtea ori.
V-am arătat ce a făcut flăcăul meu, dar nu m-am lăudat cu ce am făcut eu.
Pentru nişte fetiţe drăguţe am umplut cu dulciuri nişte şoseţele făcute de mine.

Tot pentru fete am cumpărat cărţi. Aveam emoţii că nu este un cadou tocmai inspirat deoarece fetele nu se dau în vânt după citit aproape deloc. Se pare că le-am nimerit totuşi gusturile deoarece mămicile lor mi-au povestit că nu se mai dezlipesc de romanele primite. Mie îmi place să primesc şi să dăruiesc cărţi, aşa că voi continua să le fac pe fete să citească de acum încolo ;)
Am reuşit să termin şosetele pentru soţul meu. S-a bucurat foarte tare deoarece celelalte s-au deteriorat şi m-am hotărât să îi mai fac rapid o pereche. Mamei i-am făcut un şal.
Când a ajuns mama la noi eu încă lucram la el, dar nu i-am spus pentru cine îl fac şi chiar dacă îl văzuse tot a fost o surpriză pentru ea.
Sper ca şi anul acesta să reuşesc să lucrez cel puţin la fel de mult ca în anul ce a trecut, iar visul cu magazinul virtual tot nu a dispărut. Cine ştie? poate mă învrednicesc...
Vă pup cu drag!

7 comentarii:

  1. Foarte frumoase sosetelele si salul.Iti doresc un an nou plin de realizari si cat mai multe postari:)!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru frumoasele îndeletniciri! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau....vrei sa fiu mama ta si eu? :))) Super,super salul! Banuiesc ca mama ta a fost placut impresionata!
    A,sa nu uit : la multi ani pe 2013!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) De ce nu? :D
      Mama a fost impresionată, dar are o nemulţumire: şalul înţeapă. Deşi este un fir pufos este aspru.
      La mulţi ani încă o dată şi ţie!

      Ștergere