joi, 3 ianuarie 2013

Leapşă

Ana-Maria m-a nominalizat la leapşă. Puteam eu s-o ratez? Neeeeeee! Aşa că îi dau bătăi...

1. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
Aceasta a fost o luptă continuă pentru mine în copilărie. Abia când m-am măritat am aflat. Să zicem că niciodată nu este prea târziu.

2. Pe cine ai dezamagit cel mai tare pana acuma?
În mod cert există destule persoane care se simt dezamăgite de mine, dar cred că cel mai tare am dezamăgit un băiat care mă iubea.

3. La ce esti cel mai bun, ce stii să faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal?
Dacă îi iau în considerare doar pe cei care îi cunosc personal, cred că la unele dintre lucrurile făcute de mână sunt mai bună.

4. Ce crezi ca e cel mai enervant tic, tabiet, narav, etc. la tine, in ochii celor dragi?
Dădăceala? Cred că asta-i... nu ştiu sigur. Chiar! Ar trebui să-l întreb pe soţ.


5. Care e lucrul cel mai neplacut pt tine pe care l-ai face totusi daca ai fi recompensat financiar adecvat?
Stând acum comod în faţa calculatorului şi nelipsindu-mi nimic important nu ştiu să spun, dar dacă aş fi într-o situaţie limită cred că aş ajunge să fac orice muncă cinstită oricât de neplăcută ar fi.

6. Care crezi ca e/ sunt cele mai importante calitati pe care le-ai mostenit de la parintii tai ? Dar defecte ?
Calităţi...seriozitatea în tot ce fac. Defecte... Hmmm! Vă daţi seama că aici voi supăra pe cineva, nu? :)) Despic firul în 14, mă afectează uşor vorbele celorlalţi şi am tendinţa de a mă plânge de aproape orice ( p'asta am învăţat să o controlez) Astea sunt acelea moştenite, că mai am, dar sunt ale mele... nu de la ai mei :)))

7. Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta ?
Când am fost însărcinată credeam că sunt bestială. După ce am văzut pozele cu mine m-am întrebat ce naiba era în mintea mea, dar na! eu m-am simţit foarte bine atunci.

8. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
Orice sunet mai puternic. Ador momentul când uneori se întrerupe curentul şi este o linişte mormântală. Sunetul care e nasol tare este cel când desfaci o conservă cu un cuţit sau scârţâitul cretei pe tablă. Aaaaa! Vocile din desene animate. :D

9. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat?
La examenul din vară pe care l-am dat să intru din nou la catedră, apoi bacalaureatul. Bleacs!

10. Care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta ?
A doua zi după prima şi ultima mea beţie. A fost dificil să dau ochii cu cei care mă văzuseră cu o seară înainte. De aceea am jurat că nu voi mai trece prin aşa ceva vreodată.

11. In fata cui sau caror tipuri de persoane te simti de obicei intimidat, pierdut, emotionat, blocat?
Mă intimidează persoanele înţepate de care am nevoie să îmi facă un serviciu... tantile alea funcţionare de exemplu. Mă simt pierdută şi emoţionată la prima întâlnire cu cineva în faţa căruia vreau să fiu ok, să mă placă, să mă accepte. Sunt blocată de femeile caţe, care ştiu să se certe şi varsă torente de vorbe şi tu nu poţi spune nici pâs că nu ai când.


12. Ce-ai vrea sa schimbi la tine ?
Ohooooooo! o groază. Să mă preocup mai mult de înfăţişarea mea, de pielea mea, de corpul meu. Să vorbesc muuult mai puţin şi mai încet, să mă mişc mai lent câteodată, să fiu mai feminină... Ehei! dacă ar fi după mine... Nici soţul nu m-ar mai recunoaşte. :D

13. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubesti si care iti este iubit/amant ? Dar unui eventual partener de viata de tip concubin sau consort ?
Să mă înşele. Nu mai sunt la liceu când treaba asta durea şi trecea. Trădarea ar fi dezamăgirea totală.

14. Ce calitate a “jumătatii tale” sau a eventualului amant/iubit de acum iti este cea mai draga ?
E iubibil. :)))  E foarte priceput la multe lucruri şi mă face să mă simt în siguranţă.

15. a) Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire ? b) Dar daca nenorocirea o implica tocmai pe cea pe care te bazezi de obicei ?
Pe soţ... Pe mine... pe mama.

16. Pe cine simti cel mai tare nevoia să protejezi?
Pe Andrei, normal.

17. Care e domeniul de cunoastere umana despre care esti cel mai curios sau ai vrea sa stii cel mai mult ?
Psihologia

18. Ce-ti lipseste cel mai tare în acest moment ?
Relaxarea. Senzaţia aceea că nu am nici o responsabilitate, că nu am ceva de făcut obligatoriu.

19. Care e cuvantul care ti se pare cel mai frumos din limba ta materna ? Dar din alte limbi pe care e posibil sa le cunosti ?
Când zice Andrei uneori mama este o senzaţie foarte faină.  Îmi place cum sună în franceză campagne.


20. Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat in real life ? (A se elimina entertainerii profesionisti TV/film/teatru)
Cum care? Soţul meu. Asta când nu sunt în perioada de ciufuţenie cronică şi nu îmi convine nimic.

21. Pentru ce te rogi lui D-zeu cel mai des?
Nu mă rog foarte des, dar în general pentru înţelepciune şi răbdare.

22. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
2011


Măi, dar lungă o fost! Mi-a plăcut. Loredana, încerci?

4 comentarii:

  1. Voi incerca. Sper sa si reusesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă reuşeşti abia aştept să văd ce ai răspuns. Te pup!

      Ștergere
  2. Ce raspunsuri cuminti...:))Ma gandeam ca vei fi...putin mai virala , se pare ca am gandit prost si mai cred ca erai tare binedispusa cand ai facut leapsa! Sau ma insel? :))))
    Imi place realxarea aia pe care ti-o doresti...de s-ar cumpara en gross , as lua si eu vreo doua tone! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai gândit deloc prost... aşa cum ai zis şi tu, eram binedispusă când am făcut leapşa...de aici probabil şi răspunsurile cuminţi.
      Relaxare totală...când oi muri, cred. :)))

      Ștergere