luni, 21 ianuarie 2013

Stăm acasă

Nu am planificat asta, dar Andrei este răcit, iar eu m-am ales cu o indigestie şi nu am curaj să părăsesc... domiciliul. :))) Cum nu pot face mare lucru cred că voi studia un pic metodica şi voi mai face ceva treburi mărunţele. Sper ca mâine să ne revenim şi să ne ducem la şcoală.
Sunt foarte încântată că Magda cu ajutorul explicaţiilor mele de AICI privind tricotarea şosetelor a reuşit să facă o şosetuţă pentru fiul ei. Yaaaay! E foarte fain când cineva te anunţă că i-a fost de folos ceva din ce ai postat. Vă daţi seama că nu-mi încap acu' în piele. :))

Cred că am mai zis: comentariile la postările mai vechi sunt moderate deoarece s-a întâmplat ca unii din vizitatori să comenteze la postări din urmă şi eu n-am ştiut, deci nu am putut răspunde. Îmi place să răspund fiecăruia şi eram foarte dezamăgită când vedeam prea târziu.
Vă pup!

12 comentarii:

  1. Sanatate multa va dorim la amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!
    P.S. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare tare rau. Sper ca astazi sunteti mai bine. Multa, multa sanatate.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt mai ok, dar Andrei tuşeşte destul de urât şi are o tonă de muci. A fost la grădi. Te pup!

      Ștergere
  4. Hai , may , dragilor....sa va imbolnaviti la inceput de an..of,of! :((( Va doresc insanatosire grabnica si multa sanatate! Va imbratisez pe amandoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu alte cuvinte acest început de an este pentru mine unul căcăcios! :)))))Diiucu mai are un pic probleme...eu mi-am revenit. Te pup!

      Ștergere
  5. Buna. Cum se simte Andrei astazi? Stefan al meu este binisor, iar eu m-am pus pe picioare. Dar la gradi, bantuie microbii zglobii.
    Va doresc sanatate multa.
    Va pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca sunteti mai bine si v-ati revenit din "cufureala" inceputului de an! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei este mai bine, iar eu mi-am revenit încă de a doua zi. Am stat în continuare acasă cu Andrei că nu am avut cu cine să îl las. Dar să ştii că tot un început de an cufurit este!

      Ștergere