joi, 17 ianuarie 2013

Tânjesc!

Salutare! Suntem bine, ne-am acomodat cu noul program, dar timp nu prea am să trec foarte des pe aici să scriu.
Astăzi am făcut comandă la nişte culegeri de pe Librărie.net. De obicei fac la ei deoarece îmi place că livrează cu Poşta Română şi până acum nu m-au dezamăgit niciodată. Printre altele am luat pentru Andrei nişte carioci după care i se scurgeau ochii, o cărticică cu Bobiţă şi Buburuza ca să am ce să îi mai citesc seara la culcare şi nişte mărunţişuri ce ţin de papetărie.
La papetărie am dat peste...
Miau! Cum am văzut floricelele acelea am zis: vreau! vreau! vreau! Cath Kidston Labels and Stickers! Vreau şi eu! Conţine colecţie de peste 100 de stickere în genul acesta şi mi-au topit inimioara. Am pus-o în coş şi am scos-o de acolo de zeci de ori. Nu m-am îndurat acum să dau 35 de lei...Nu am putut. Acu' tânjesc. :) Mă amăgesc că oi face eu o nebunie o dată şi o voi lua.
Acum mă duc să mai văd câte ceva că am dat o căutare pe Google şi am găsit o tonă de lucruri CK după care să tânjesc! :D Dap! Masochistă!
Vă pup!
V-am zis că mâine sunt liberă şi aşa va fi de acum încolo? Aveam o singură oră vineri, de la opt la nouă şi am reuşit să o integrez în timpul săptămânii. Sunt beeetoon!
Pupici!...iar....

Am găsit ASTA acum. Site-ul Cath Kidston. Miauuuu! Ioi! Mă înnebunesc bulinuţele, floricelele, culorile. Vaiii! Ce mumos! N-am luat-o razna...nu tare, dar îmi plac foarte tare stickerele şi ador chestiile în genul acesta.

14 comentarii:

  1. Ce minunatii ai tu aici...asa patesc si eu de cele mai multe ori,imi doresc ceva,ma uit de zeci de ori ,imi place dar nu ma indur sa iau:)adica sa dau atatia bani:)Lasa poate o data si-o data ai sa-ti iei:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut situl? Mi-a făcut o poftă nebună de floricele, roz, bleu. Mai am nişte material cam în genul ăsta şi îmi storc creierii să fac ceva. Mda! Chiar mi s-a părut mult pentru nişte stickere, în acest moment. Poate cu o altă ocazie...

      Ștergere
  2. Vreau si eu bulinute si floricele! Desi sunt racita cobza, m-am inviorat la vederea imaginilor. Nu fi trista, o sa iti iei. Asa fac si eu, si apoi imi pare rau ca nu m-am indurat. Banii vin si se duc, dar hrana pentru sufletel este nepretuita (cam tarziu mi-am dat seama). Dar daca ai material in genul ...., poate faci ceva cu manuta ta si asa iti mai alini suferinta, deocamdata.
    Ma bucur ca ai mai mult timp pentru tine si cei dragi. Doar iti stricai ziua de vineri. E foarte bine asa.
    Te pup.
    Sanatate multa
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi astăzi după ce termin treburile gospodăreşti asta mă apuc să fac. Şi mie îmi pare rău când nu mă îndur.
      Azi m-am trezit la cinci, dar înainte vineri tare greu mă trezeam. Mă îmbrăcam, plecam, stăteam acolo o oră şi veneam acasă. Vorba ta: îmi stricam ziua.
      Şi eu te pup! Multă sănătate!

      Ștergere
  3. Cred si eu ca ti-a ramas jumatate de inima la ele. Sunt tare frumoase! Sa ai un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Catrinel , sa sti ca am ajuns la cncluzia ca , macar o data pe trimestru , cate o nebunie nu strica , din contra face bine la creier , suflet si inima.... :-)
    Pupici si weekend fain!


    P.S. Super ca ai rezolvat cu vineri....ai weekend prelungit! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, dar de data aceasta chiar nu m-am putut îndura. Îmi voi bucura sufletul de data aceasta cu altceva.
      Da! Da! DA! prelungit. La fiecare săptămână am câte o minivacanţă. :D Şi Andrei e fericit că nici el nu merge la grădi.
      Pupici!

      Ștergere
  5. ooo, super ca ai lungit weekendul!! asta creste randamentul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Constat că parcă sunt un pic mai leneşă. Nu m-am acomodat cu acest program, dar îmi intru repede în mână.

      Ștergere
    2. eu te invidiez,i mi doresc un weekend de 3 zile... visez la asa ceva...oho!!
      Dar... viata asta nu e intodeauna cum vrem.

      Poate peste 20 ani.

      Ștergere
    3. Invidiezi weekendul prelungit, dar salariul? :)))

      Ștergere
  6. nah, m-am lecuit si eu :D : acum cartea Labels and stickers costa 49 lei si ...nu mai e in stoc, dar o pot aduce pe comanda. Am facut ca tine : ....poate data viitoare ;)
    Merci de link, va fi o lectura placuta de sambata seara . :):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaaiiii! Ce prostie am făcut! Atunci era 35 lei. Sper că ţi-a plăcut. Eu când sunt un pic indispusă mai trag cu ochiul acolo ;)

      Ștergere