vineri, 25 ianuarie 2013

Ultimele ştiri de pe frontul bolnavilor :)

Aici ploua de parcă simţi în cap picătura chinezească şi e întuneriiic. Bleacs! Am o stare de la naşpa la foarte naşpa. Oboseala din ultimul timp şi-a zis cuvântul, iar vremea mă ajută. Andrei şi-a mai revenit, adică nu mai face febră şi nici nu mai umblă ameţit prin casă... doar tuşeşte, este mucos şi răguşit. Tare am impresia că îi cam calc pe urme. Mă străduiesc să ţin răceala în frâu pentru că m-am învoit de la serviciu miercuri şi joi să stau cu puiuţul, aşa că moartă, coaptă va trebui să merg.
Lucrez la o vestuţă frumuşică ce mi-a luat ochii -de data aceasta pentru mine-...teoretic. Practic, presimt că cineva va exclama vaiii!! ce frumos! şi va ajunge cadou la fel ca toate celelalte lucruri făcute de mine. :D
Cam asta-i! Vă pup!

11 comentarii:

  1. Te inteleg....e aiurea sa fi indispus si sa mai puna gaz pe foc si Natura!
    Sa va faceti bine si spor la vestuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cu fundul in sus, dar o sa treaca :D Multumesc!

      Ștergere
  2. un weekend frumos si tie!!
    Sa pui poza cu vestutza frumushica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ca sa ma laud, am reusit sa imi fac si eu un plover frumusel care a cucerit o colega ce vrea sa ii impletesc si ei una, si un fular si caciula fetei cu succes nul, si caut ata sa termin patura inceputa frumoasa de-a dreptul si nu mai gasesc :D

      Ștergere
    2. La vestuta mai am de lucru putin. Bravo!!! De ce succes nul ? Nici pe net nu gasesti? Eu de fiecare data pastrez etichetele de la ata cu care lucrez ca sa mai gasesc daca imi trebuie. O zi fana sa ai!

      Ștergere
  3. Sanatate multa puiului si tie. Multe lichide calde si vitamina C, miere, fructe (bla-bla-bla, stiu, dar ajuta si astea un pic ). Oricum, pana nu isi face damblaua raceala, nu se duce de unde a venit nicium. Am vazut pe pielicica mea.
    Spor la lucru si un sfarsit de saptamana cald, calm si luminos (in ciuda vremii).
    Va pup si sa auzim de mai bine.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa nu te "prinda"....dar sansele sunt cam mici dupa ce ai avut grija de cel mic bolnav....asa ca fruntea sus, vitamine si ceaiuri si chef de terminat vestuta. Abia astept sa o vad :D.
    Sanatate, Catrinel ! trece, nu-ti fa probleme....cu medicamente trece in 7 zile, fara medicamente trece intr-o saptamina :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am înhăţat-o. Sper doar să o pot ţine în frâu şi să nu se agraveze. La vestuţă nu mai am decât vreo două rânduri pe care le dau gata astăzi. Cu fotografiatul e mai greu că nu prea am lumină potrivită, fiind cam înnorat.
      Mulţumesc! Exact asta spun şi eu :)))

      Ștergere