vineri, 11 ianuarie 2013

Voi ştiaţi?!

Voi ştiaţi că azi e vineri şi mie nu mi-aţi spus?!
De luni încep din nou serviciul. Nu mă îngrozeşte nimic mai mult decât frigul pe care îl voi îndura. Vă daţi seama că sunt trei săptămâni în care în ditamai şcoala nu s-a aprins focul? Vai de noi! Până se va mai încălzi şcoala va dura mult şi bine aşa că nu ne va mai rămâne decât să dârdâim o perioadă. După trei săptămâni de stat la tricou prin casă va fi o trezire prea bruscă la realitate.
Să aveţi un week-end fain! Vă pup!

16 comentarii:

  1. ...stiu ca ma crezi cand spun ca acum circa un minut exact la asta ma gandeam:incepe scoala,incepe gradinita...Bine si rau,stii tu asa-i vi blablabla dar f adevarat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele 8 clase le-am f[cut la tara, intr-o scoala cu clase mari, spatioase, dar incalzite cu o singura soba si aia pusa intr-un colt, langa usa, asa ca imi amintesc destul de bine cum suflam in maini.
    Bafta multa si ai grija de tine, sa nu te imbolnavesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem centrala, dar degeaba că ăştia vor să facă economie...n-o folosesc la capacitate maximă şi aceste trei săptămâni nu a mers deloc căldura în şcoală. Îţi dai seama cât de frig s-a făcut.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Câți ani ai?
    Și eu sunt îngrozită de noul semestru ce urmează, mai ales că sunt într-a cincea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destui. :D Mie nu mi-e frică de noul semestru deoarece eu sunt cea care pune notele. :)

      Ștergere
    2. Ah! Și eu vreau să mă fac învățătore! E visul meu... Ție nu-ți place?

      Ștergere
  4. Mie mie groaza de trezirea matinala.:)
    Daca in vacanta ceasul suna la7:30,ca de mai sunt si oameni care merg la servici,nu au vacanta ca noi ceilalti ai casei.acum va suna cu o ora mai repede.
    Frigul din scoala nu ma ingrozeste ca nu exissta:))...
    Sa ai un sfarsit de saptamana pe placul,cu "mutrita"cu tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa! Daaa! Şi de asta. Mai ales că spre final de vacanţă m-am cam obişnuit să mă culc mai târziu, deci îmi va fi şi mai greu.
      Norocoaso!
      Mulţumesc!

      Ștergere
  5. Mno...asta e riscul incalzirii necentralizate , insa daca temperiturile de pe afara mai cresc , o sa se incalzeasca mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai like pe facebuc la postarea asta...daca il vezi , eu mi-s!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este centrală pe lemne la şcoală, dar oamenii vor să facă economie dom'le.
    La facebuc...ă mi-arată că este o persoană căreia îi place asta, dar nu zice cum o cheamă. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Noi deja am inceput gradinita de-o saptama:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta este primul în care vacanţa de iarnă a fost de trei săptămâni. Guvernanţii nu au treabă şi mai fac câte o schimbare.

      Ștergere
  9. sa iti fie de bine vacanta!!
    si mie mi-a luat greu sa ma trezesc - un cosmar pe 2 ianuarie... abia de 2 zile mi-am inttrat in ritm dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  10. sa iti fie de bine vacanta!!
    si mie mi-a luat greu sa ma trezesc - un cosmar pe 2 ianuarie... abia de 2 zile mi-am inttrat in ritm dimineata.

    RăspundețiȘtergere