joi, 14 februarie 2013

Am uitat

Rusine sa imi fie! Cu toata nebunia crosetatului de martisoare, treburilor casnicce  si a serviciului am uitat ca zilele acestea blogul meu a facut patru ani. Da! Da! de patru ani sunt cu voi cu bune si cu rele. In acesti patru ani am invatat, m-am transformat, am evoluat si m-am bucurat alaturi de voi.
Va multumesc tuturor ca intrati aici, cititi, comentati si uneori va bucurati sau va intristati alaturi de mine! Va mutumesc ca atunci cand mi-a fost greu ati gasit timp si o vorba buna pentru mine! Sper sa o faceti si de acum incolo, chiar daca va mai pun rabdarea la incercare pentru ca nu scriu foarte des si lipsesc de aici o perioada!
Va pup! Foarte curand vin sa va arat ce mi-a ocupat timpul in ultima vreme.

12 comentarii:

  1. La multi ani! Sa fii sanatoasa si sa scrii cat de des vei putea. Mie imi place modul tau de a te exprima, de a scrie in general.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa fii sanatoasa si sa scrii tot ce iti face placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani! si la cat mai frumoase articole!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si la cat mai multe postari!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani minunati inainte ! :)

    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Scuze de intarziere :D
    La multe posturi, comentarii si vizite.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, frumoaso! La mai multi!

    RăspundețiȘtergere