duminică, 3 februarie 2013

Felicitări

Am răcit...Am crezut că mi-a trecut. Răceala a revenit şi apoi am făcut infecţie în gât. De la gât s-a dus la ureche. Nu m-a m-ai durut urechea de când eram copil. Acum mi-am reamintit cum este. Azi noapte bântuiam prin casă pe la ora trei şi ceva. Nu ştiam ce să mai fac şi ca să uit de durere mi-am căutat de treabă. Am ales să fac ceva care nu necesita prea multă concentrare, dar totuşi să mă distragă.
Am făcut două felicitări. Prima pe care am făcut-o:
Aveam deja brodată levănţica şi am trecut la treabă. Fundiţa mititică am făcut-o pe furculiţă. Când s-o lipesc mi-am dat seama că nu am cu ce. Unde să găsesc eu la patru dimineaţa super glue? Am luat o parte din panglică şi am topit-o. A funcţionat perfect. Tot îmi voi lua eu la un moment dat pistol de lipit.
A doua am făcut-o pentru Adi. Fără să îmi dau seama am intrat în hora legată de Ziua îndrăgostiţilor. :D Nu aştept până atunci pentru că eu oricum îi fac surprize de astea mici tot timpul soţului meu...Deşi el nu este romantic se bucură de atenţiile mele.
Acum mă duc să lucrez la noua vestuţă după ce am defăcut-o pe cealaltă când mai aveam de lucrat mai puţin de un sfert. Îmi venea să plâng de ciudă că nu mi-a ieşit, mai ales că mergea atât de repede lucrul...
Nu vă miraţi că lucrez duminica. Am vorbit cu un prieten care este preot şi mi-a zis că nu este nici o problemă că fac acest lucru, mai ales că o fac din plăcere. M-a întrebat ce făceam în zilele de sărbătoare când nu lucram şi i-am povestit că eram uricioasă şi plictisită, că de abia aşteptam să treacă . Când lucrez sunt mai relaxată şi de foarte multe ori vorbesc în gând cu Dumnezeu.
Duminică frumoasă!

10 comentarii:

  1. Felicitari pentru Felicitari!
    Sunt tare faine!

    Cat despre raceala...insanatosire grabnica iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt felicitarile!
    Catrinel , esti tare inventiva si plina de idei extraordinar de frumoase!
    Iti doresc multa sanatate! Ai grija cu otitele astea , sunt belea! Stai la caldurica si nu mai iesi pe afara.Daca totusi trebuie , infofoleste-te!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      N-am mai facut otita de cand eram copil. Sunt tare uricioase. Acum e mai bine...iau antibiotic. Te pup!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru creativitate. Sunt foarte frumoase!
    Sanatate multa. Trebuie antibiotic.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pt felicitari, si insanatosire grabnica. Ultima otita o avui la 22 ani.... greu.

    Cat despre lucru duminica, eu gasisem niste articole unde se specifica frumos: daca nu e pt bani, ci pt placere, atunci sa spor la muncile de mana. Eu am organizat saptamana in asa fel incat duminica imi ramane gatit, iesit afara, dixstractie cu copilul, fac puzzle, pregatit pt sapt. ce vine (mancare la pachet, etc), deci am ocupatiuni. Dar si eu uneori simt lipsa lucruluid e mana duminica si in zi de sarbatoare... ma simt cu mainile goale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Eu mă relaxez foarte bine lucrând câte ceva şi în general duminica sau când este sărbătoare am mai mult spor tocmai din cauză că sunt zilele în care nu fac altceva. Prefer ca în zilele de sărbătoare să nu gătesc şi bineînţeles uit de treburile casnice obligatorii aşa că... îi dau bătăi. :D

      Ștergere
  5. O saptamana frumoasa si linistita iti doresc, harnicuto!

    RăspundețiȘtergere