sâmbătă, 16 februarie 2013

Leapşă

Ana-Maria are la ea pe blog o leapşă. Nu m-a nominalizat, dar eu nu mă pot abţine, aşa că....
Trebuie mai întâi să scrii de la cine e leapşa şi să îi mulţumeşti.
Mulţumesc Ana-Maria!From Millan.Net

Apoi trebuie să zic 11 lucruri despre mine...
1.Sunt fricoasă. Nu îmi place să zic, dar uneori sunt chiar laşă...
2.Dacă trebuie, am o ambiţie uimitoare, mai ales când trebuie să fac un lucru pentru altcineva. Când vine vorba de mine...
3.Mi se pare foarte dificilă meseria de educator şi cred ca îţi trebuie talent ca să o poţi face.
4.Răutăţile oamenilor mă doboară.
5.Când sunt obosită devin irascibilă.
6.Nu îmi place deloc frigul şi vara este anotimpul meu preferat.
7. Mă blochează oamenii care ţipă la mine.
8. Sunt un om dificil şi pretenţios.
9.Sunt cam egoistă.
10.Pun cu mult prea mult preţ pe părerea altora.
11.De multe ori nu mă înţeleg eu cu mine.

Acuma trebuie să răspund întrebărilor puse de Ana...
1.Cu ce personaj sau caracter de pe mapamond , din orice domeniu uman existent , v-ati identificat vreodata?
Cu nici unul. Când citesc uneori mi-ar plăcea să fiu precum unul din personaje, dar nu mă pot identifica cu vreunul.Şi ca să mă umflu în pene: Sunt unică şi nu există nimeni ca mine.From Millan.Net

2.Ce meserie ati dorit sa urmati si ce urmati acum?
Am vrut să fiu mai întâi învăţătoare, apoi mi-am dorit să fiu profesoară de biologie şi în final am vrut să fiu profesoară de română. Asta sunt acum.

3.Cine v-a marcat cel mai mult copilaria , dintre rudele apropiate?De ce?
Mama bineînţeles, dar bănuiesc că întrebarea nu se referă la ea deoarece tuturor părinţii ne marchează într-un fel sau altul copilăria. Fiecare din rudele mele apropiate a reuşit să îşi pună amprenta în viaţa mea....Verişoara mea mi-a arătat că un om cu ambiţie reuşeşte să facă ceea ce îşi doreşte în viaţă. Mătuşa mea mi-a arătat că o căsnicie nu înseamnă numai lapte şi miere, dar că loialitatea şi respectul duc căsnicia pe făgaşul cel bun şi la final numai lucrurile frumoase şi bune contează. Lista este lungă...Da...fiecare dintre ei mi-a marcat într-un fel sau altul copilăria.

4. Ce-ati avut si ce-ati pierdut?
Dacă mă uit la familia mea, la casa mea şi la ce îmi este drag... sunt o norocoasă. Am avut până acum doar de câştigat.

5.Este umanitatea in declin si Dumnezeu a declansat Armagedonul , asa cum afirma inaltele fete bisericesti?
Lucrurile se întâmplă pentru că le-a venit timpul. Dumnezeul în care cred eu este iubitor şi milos, nu unul răzbunător şi crud. Suferinţele de pe pământ sunt cauzate de liberul arbitru care lasă oamenilor posibilitatea de a alege să fie buni sau răi. Unii...mulţi aleg a doua variantă.

6.Un om cu scoala multa este egal cu un om intelept?
Depinde de situaţie. Sunt unele situaţii în care ai nevoie de un om înţelept şi altele în care ai nevoie de teoriiile celui cu carte multă. Are o vorbă mătuşa mea "unde-i carte multă, şi prostie pe măsură". Pe o insulă pustie mi-ar plăcea să am lângă mine un om înţelept, care gândeşte practic. :D
Nu poţi pune un semn de egalitate, dar nici nu poţi determina care este mai important.

7. Cine se scoala de dimineata departe ajunge sau stationeaza cu folos?
Dacă trage de timp la cafea va ajunge în acelaşi timp cu cel care s-a trezit mai târziu. Totul depinde cum se foloseşte de avansul oferit de trezirea de dimineaţă. :D

8.Ce sporturi practicati si ce v-ar fi placut sa practicati?
Nu practic nici unul, dar mi-ar fi plăcut sa fac arte marţiale.

9.Care dintre cuvintele urmatoare va caracterizeaza: foc,pamant , aer , apa? Explicati.
Sunt ca focul când iubesc. Sunt statornică în relaţiile cu ceilalţi, dar precum pământul mă şi zgudui când ceva nu este în regulă. Sunt precum apa deoarece am momente de calmitate extremă şi momente când semăn cu o cascadă. Îmi place să cred că sunt ca aerul pentru băieţii mei.

10. A da neconditionat e dragoste sau bunatate?
Dacă dai săracilor necondiţionat cred eu că e bunătate. Dacă dau necondiţionat soţului, copilului, mamei atunci e dragoste. Oare aşa-i? Niciodată nu mi-am pus problema aceasta.

11. Ce e mai indicat : prost de bun sau ticalos de rau?
În urma frământărilor, furiei, durerii şi lucrurilor întâmplate în ultimele zile declar cu mâna pe inimă că îmi doresc foarte tare să pot fi TICĂLOS DE REA.

Nu o dau mai departe....adică nu nominalizez, dar dacă vi se pare interesantă poftiţi de luaţi!

4 comentarii:

  1. :))))) Ticaloasa mica ce esti! :))))
    Sa iti fie de bine! Sti?Ma gandesc ca , uneori , o clipa de sinceritate nu strica , este? Parca iti pune putina ordine in tine si iti aminteste de chestii uitate! :D
    Va imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau mică...vreau MARE :)))
      Depinde în faţa cui alegi să ai un moment de sinceritate. Eu cred că lumea este mică şi întotdeauna trebuie să fim aşa cum suntem cu adevărat că nu se ştie unde şi cu cine ne întâlnim şi ar putea uşor să ne dea peste nas.
      Şi noi! Te pup!

      Ștergere
  2. Multumesc! :) Foarte frumoasa leapsa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup cu drag! Sper că eşti bine! Îmi pare rău că este diferenţa asta de fus orar şi nu nimeresc să îţi spun ce am de spus. Mătuşa mă pune la curent cu tot şi sunt absolut sigură că ştii că mă gândesc cu drag la tine şi mă bucur de absolut fiecare împlinire a ta! Te îmbrăţişez!

      Ștergere