duminică, 17 februarie 2013

Mărţişoare

Constat cu mare bucurie că pe zi ce trece se măreşte numărul de urmăritori ai blogului. În niciun caz nu scriu pentru acest lucru, dar nu mă împiedică cu nimic să mă bucur când văd că încă cineva decide să dea un click acolo.
Trec printr-o perioadă ceva mai turbulentă ca să zic aşa... Nu ştiu...Anul acesta este ciudat, a început ciudat. Numai bine îmi revin din ceva că imediat trebuie să intervină alt lucru aiurea şi o iau de la capăt. Cică aşa este viaţa şi altfel ne-am plictisi. Ştiţi ceva? Eu cam vreau să mă plictisesc o perioadă. :D

Am făcut mâţişoare croşetate:
Am ales pentru fotografiat câte unul din fiecare model şi culoare căci am făcut mult mai multe. Acum aştept să aducă la magazin aţişoare şi să văd cât costă, căci anul trecut costau cât un mărţişor. Voi încerca să croşetez câteva aţişoare cum am văzut la o fată drăguţă de pe forumul tomnarella-handmade. Să văd dacă îmi place cum ies. Deja m-am gândit cum să împart mărţişoarele: floricele mici şi simple am făcut pentru colegele lui Diiuţu de la grădi, fluturaşii grena pentru elevele mele şi restul...văd eu. Cred că printre cele ce vor primi mărţişoare de la mine sunt şi cititoare ale blogului aşa că mă gândesc şi la un alt model ca să fie surpriză. :D

Nu stau degeaba şi am în lucru mai multe chestii. Sper să le pot finaliza până la sfârşitul lunii ca în martie să mă apuc de ceva nou. Pentru soacra mea lucrez la un mileu frumos. Ea încă are aşa ceva prin casă şi m-am gândit că n-ar fi rău să îi înmulţesc colecţia. Mai am de lucrat la vestuţa pentru mine... alta decât cea de care am povestit. Pe aceea am desfăcut-o când mai aveam puţin, puţin de lucrat la ea (a ieşit groaznic de lăbărţată şi urâtă) şi m-am apucat de alta, cu alt model. Mai am de făcut mâţişoare şi felicitări... Nici nu mai spun că trebuie să fac şi costumul lui Andrei. După ultimele discuţii cu educatoarea lui şi ultimele evenimente de la şcoală nu am nicio tragere de inimă, dar trebuie să îl fac şi trebuie să mă străduiesc pentru mine şi ficior. :)
Cred că voi v-aţi obişnuit cu modul meu haotic de a posta (când foarte des, când deloc) şi aveţi răbdare cu mine. De multe ori scriu câte o postare în care îmi vărs năduful şi apoi o şterg şi aştept momentul când sunt mai optimistă ca să păstrez blogul curăţel cât se poate.
Vă pup cu drag pe toţi şi pe fiecare în parte!

11 comentarii:

  1. Frumose florile:)Nu stiu cat costa snurul in general,dar zilele trecute am vazut pe breslo 100 buc cu 4.5 ron,doar ca...comanda minima e de 30 ron asa ca...pun aici si link-ul sa vezi http://www.breslo.ro/Product/Snur-martisor_823292.
    Stiu ca nu iti trebuie asa multe:)dar am pus oricum link-ul.Sa ai spor in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit si eu pe net, dar cred ca voi ruga pe cineva sa imi ia de la oras pentru ca daca fac comanda ma costa mai mult transportul decat atele. Multumesc!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase sunt martisoarele! Azi am cumparat si eu vreo 3 , pentru prietenele Luanei si pentru doamna invatatoare.La Alex nu ma mai bag...e treaba lui. :)))
    Spor la treaba si sa te plictisesti cat mai rapid....ca sa nu mai traiesti asa intens! :)))
    O saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Mama zice tot timpul ca in special parintii vor fi linistiti cand va pune popa prima lopata de pamant pe ei. Eu nu sunt asa sigura ca daca ajung in Iad iar n-o sa fiu linistita. :))))))) Sumbru, nu? :))))))))
      Saptamana frumoasa!

      Ștergere
    2. Ce Iad si Rai , fata draga! ? :))))) Astea-s basme de adormit si infricosat copii neascultatori... :)))) Io ma gandeam ca sunt cu subinteles , dar am fost prea subtila...ziceam numai sa te doara la 5 metrii in spatele dosului si sa privesti numai inainte si la ce nevoi ai...fiecare cu treburile lui si nu te mai lasa complesita de nesimtirea si indolenta altora!
      Sa ai saptamana faina , Catrinel! Te imbratisez cu drag mult! :)

      Ștergere
    3. Ei! Ziceam şi io aşa! Tu Ană, n-ai fost prea subtilă. Io am înţeles, dar fiind într-o perioadă de asta mai ciudată tot tind s-o dau în tragisme. Săptămâna a început precum s-a terminat cealaltă aşa că... mai aştept. Poate se face mai frumuşică. Te pup! Mulţumesc pentru încurajări!

      Ștergere
  3. Martisoarele sunt foarte delicate si interesante, dar starea ta este......aiurea de tot. Vine astenia de primavara. Pazea!. Nu te mai gandi la rele.
    Stefanut al meu a avut o gripa urata cu niste complicatii nasoale si s-a lasat cu antibiotic, acum am inceput eu cu gripa, dar nu ma las. Daca ai sti ce stare am eu.... oho... Toate trec. Fii puternica.
    Astept vresti bune.
    Pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Oooo daaaa! Este o stare aiurea şi se alimentează pe zi ce trece. Sper că Ştefănuţ este mai bine! Sănătate multă! Să te faci bine!
      Mulţumesc de încurajări! Sper că starea mea nu te sperie şi vei veni pe aici în continuare. Te pup!

      Ștergere
  4. ...Toate trec fetita mamii,toate trec,treaba cu iadul...las-o,asta-i treaba de"prostit"omenirea,spun asta cu marea convingere ca Dumnezeu este numai IUBIREEEE!!!! asa ca...nu pica inplasa!Te imbratisez cu tot sufletul,cu toata dragostea!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ştii asta mai bine ca oricine şi mai bine ca oricine ştii cum m-ai crescut şi cum pun la inimă tot. Trec...aşa-i, dar tare-i greu până trec. Te pupicesc! Fetiţa mamii- ce frumos!!! Mulţumesc!

      Ștergere
  5. Pai nu esti tu fetita mea?!Eu imbatranesc si tot copilul meu ramai,tot mititica si...rau crescuta!Ce n-as da sa am puterea de a te "forta" sa tratezi viata si mai ales oamenii mai lejer,mai superficial,mai in gluma daca vrei.Nu suntem la fel si de cele mai multe ori avem pretentii acolo unde nu sunt.Puiul meu in fiecare zi gaseste ceva care sa te bucure si macar ocoleste ce te supara,apoi usor ,usor vei vedea ca va fi mai bine,mult mai bine!!!!!Pupici preocupati dar cu multa iubire!!!!!

    RăspundețiȘtergere