vineri, 8 martie 2013

8 martie cu serbare

E târziu să vă spun la mulţi ani abia acum doamnelor şi domnişoarelor?
Ei! Orice ar fi eu vă zic: La mulţi ani! Să vi se împlinească toate visele!
La mulţi ani mama!
La mulţi ani Iuliana! Opt martie de acum încolo pentru tine va fi mult mai special decât este acum... Îţi garantez. Aşadar, la mulţi ani mămico! Te pup cu drag!
Astăzi este ziua de naştere a mătuşii mele. Sunt un pic nostalgică şi mi-am adus aminte că unchiul meu îi dăruia de fiecare dată două buchete de flori: unul pentru ziua femeii şi unul pentru ziua ei de naştere. Frumos nu? La mulţi ani tuşica de două ori îţi urez!

Am avut şi serbarea astăzi. Voievodul meu s-a descurcat remarcabil şi a făcut totul ca la carte, chiar dacă este extrem de serios...ca de obicei.
Aseară mă gândeam că eu nu am plâns până acum la serbările lui Andrei. Majoritatea mămicilor din jurul meu mai dădeau apă la şoricei şi mă întrebam dacă nu cumva sunt eu prea insensibilă. Ei! Mi-a venit şi mie rândul... Când Diiucu a venit să îmi aducă felicitarea şi cadoul făcut cu mânuţele lui în timp ce cânta De ziua ta mămico a cam început să îmi tremure barba şi cu foarte mare greutate m-am abţinut să nu plâng. Nu degeaba a rămas cântecelul acesta la grădiniţă încă de pe vremea mamei mele...cred.
Au cântat, au spus poezii, au dansat şi la final a venit rândul piesei, Mama lui Ştefan cel Mare.  Ştiţi că Andrei a avut rolul lui Ştefan şi că mie costumaţia mi-a dat bătăi de cap. Eu zic că am scos-o la capăt destul de onorabil. Voi ce spuneţi?
Scuzaţi poza nu tocmai artistică şi frumoasă! Andrei de abia aştepta să scape de costumaţie şi să meargă la joacă. Nu îi place pentru că se simte stingher îmbrăcat aşa şi în plus zice că seamănă cu popa. El pe părintele de la noi din sat nu prea îl îndrăgeşte deoarece când e băut vorbeşte foarte tare, îl apucă de obrăjori... Nah! Ca omul beat... A asociat banda aurie cu patrafirul părintelui.
Vă pup!

14 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit costumul si ii sta foarte bine.Felicitari si La Multi Ani,pentru ziua de astazi:)!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oaaau, ce costum grozav ai făcut!!! Ai muncit nu glumă, felicitări! Felicitări și lui Diiuțu pentru rol și surprizele meșterite cu mânuțele lui. Și la mulți ani de ziua noastră! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Ai văzut ce bună e o maşină de cusut la casa omului? ;) La mulţi ani şi ţie!

      Ștergere
    2. Da măăăăi, trebuie să-mi iau mașină cât mai repede!!!

      Ștergere
  3. Multumesc pentru urari! La Multi Ani si tie! O primavara si un an plin de impliniri! Andrei e minunat, iar costumul super. Felicitari pentru micul actor si pentru costumatie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Baietelul, mamica si costumul la superlativ. Felicitari!
    Pupici si sanatate multa
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si o primavara frumoasa!

    Super-mamica,super-baietel!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaaaiiiiii...cat e de dulce Andruskaaa! Ce frumos arata in costum de domnitor...si ce domnitor important...Ptiui ,tzucu-i ochisorii! Excelent!
    Va imbratisez si va doresc si eu primavara minunata!
    Aaaa , sa nu uit...tine-te tare...vor mai urma lacrimi la soricei...ai sa vezi tu! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Eu mă ţin tare şi mă bucur că pot plânge de emoţii şi bucurie.

      Ștergere
  7. e un scump!!
    felicitari pt costum! este mai mult decat reusit.

    RăspundețiȘtergere