marți, 19 martie 2013

Bântui...bântui pe calculator. Fac o grămadă de chestii, numai lucrul de mână nu mi se lipeşte de mânuţe. În cap şi pe hârtie am o sumedenie de idei, dar în practică...hmmm. Maşina de cusut-prea greu de instalat (nu mă credeţi pe cuvânt :)) ), croşetatul-prea migălos, felicitările de Paşte- n-am foarfecă ascuţită. Am avut o foarfecă foarte faină, care tăia super, dar a rupt-o ficiorul.
Copilul meu adună jucării, dar nu se joacă niciodată cu ele. El se joacă cu foi de hârtie, carton, perne şi orice altceva. Din carton şi foi îşi face tot felul de jucării pe care le desenează şi le decupează. Aşa mi-a rupt mie foarfeca. Ştiu că ar trebui să fiu fericită fiindcă are imaginaţie şi este creativ, dar nu e aşa fain ca după ce dai cu aspiratorul să ai sute de bucăţele de carton înşitrate pe covor. Ştiu mamă... blestemele. :D Aşa făceam şi eu când eram mică... decupam mult. Şi la fel de aiurea este să te... miorlăie cupilul zi de zi  că nu mai are carton, iar jucăriile să fie înşirate peste tot căci nu se îndură să mă lase să le duc pe toate în pod. Dacă îi vine pofta să se joace cu vreuna?
Nu renunţă la nici o jucărie. I-am propus să facem colet pentru copii fără părinţi şi mi-a adus o maşinuţă urâtă, fără roţi. Era singura care nu îi mai trebuia. Am vrut să duc o parte din jucării la grădiniţă, dar după cum îl ştiu sigur nu va lăsa niciun copil să se joace şi le va căra rând, pe rând acasă.
Poza nu-i tare reuşită. Aparatul e minunat pentru zile însorite, dar când vine vorba de lumină nu prea puternică de interior nu mai este aşa viteaz. Mie nu îmi place deloc bliţul aşa că 80% din poze ies ca aceasta.
Astăzi am reuşit să fac câte ceva la grădinuţă şi să fac curat în bucătăria de vară. Se pare că uşor, uşor mă mut cu activităţile pe afară. De abia aştept să îmi iau cafeaua şi ceva de lucru pe băncuţă în curte la soare.
Mi-e dor de zilele de vară lungi şi serile pline de râsete de la noi din curte. Ce mult îmi place când vin turiştii şi în prima seară hotărăsc în unanimitate că se vor duce devreme la culcare. Eu cu soţul ne zâmbim drăgălaş deoarece niciodată nu se întâmplă aşa. Seara, la masă, începe soţul meu cu poveşti pescăreşti şi vânătoreşti. Eu am auzit poveştile de zeci de ori, dar turiştii noştri îi sorb fiecare cuvinţel de pe buze şi îi vezi cum trăiesc alături de el cele povestite. Urmează bancurile... Soţului meu îi place să zică bancuri şi le spune foarte fain. Eu îi arunc mingea la fileu, îi mai amintesc câte unul şi îl las să strălucească. :D Trece timpul şi la un moment dat constatăm că este 2-3 dimineaţa. Ei! s-au culcat devreme musafirii noştri. :D Aşa se întâmplă mereu. Mai este puţin... primăvara trece repede.
Vă pup pe toţi şi pe fiecare în parte!

După ce am recitit postarea am realizat cât de haotic am scris...hmmm...aşa funcţionează creurele meu acuma şi n-am ce-i face.
Pusiiii!

14 comentarii:

  1. Sa stii ca altruismul vine cu varsta.
    Prima data Paula a selectat o scoica si un dop, dintr-o jumătate de casa de jucarii, fara exagerare. abia anul urmator s-a indurat si a adunat un saculet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot a dat ceva :D Nu-mi fac griji ca este prea egoist. Este mic, e unul singur si la parinti, si la bunici asa ca deocamdata stau linistita.

      Ștergere
  2. Lasa ca n-ai fost haotica deloc :) Si despre turisti... ti-am scris si la mine pe blog, venim si noi la vara, daca nu e full in august cand are sotul concediu obligat-fortat. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieeee! Am crezut ca glumesti. Pentru voi facem loc. Oricum tinem legatura pentru detalii. Ma bucur tare mult ca v-ati hotarat. Te pup!

      Ștergere
    2. Pai da, tre sa mai vorbim.

      Ștergere
    3. Când vrei detalii îmi spui şi eu îţi trimit toate informaţiile pe care le vrei.

      Ștergere
  3. Cam asta si simti!Ai vrea sa faci multe,multe lucruri!:)
    Asta-i "zoala"de primavara!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, da! Nu stiu cu ce sa incep mai intai. Cred ca primavara aduce pe langa flori, pasari si albine si multa brambureala in ganduri. :))))
      O zi faina sa ai!

      Ștergere
  4. ...nu,nu esti haotica asa esti tu!!!!heheheSa faci lucrurile sa mearga asa cum iti doresti dar fara exagerari asa zic multi numai ca eu daca as putea multe foarte multe as schimba din trecutul nostru.te pupa mami dulceeeee!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi! Dai din casă! :D Nu ar trebui să schimbi nimic din trecut căci nu s-ar întâmpla multe dintre lucrurile frumoase din prezent. Pupici!

      Ștergere
  5. saru'mana,esti un copilas bun,dragalasa mea dulcica!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu inca n-am intalnit pustan care sa renunte de voie buna la jucarii...Eu nu renunt la jucariile mele nici acum , crede-ma...am jucarii si am 44 de ani , Catrinel! Si nu , nu glumesc!Si eu adun hartiute colorate , ca imi plac si impart abtibildurile impreuna cu Luana...negociem la sange!Adun vederi , felicitari si nu arunc nici un martisor primit si nici nu il redistribui. Tin mult la lucrurile mele si renunt la ele foarte greu,trebuie sa am un motiv intemeiat sa o fac. Stiu ca e de ras , dar il inteleg pe Andruska! :)
    Si eu abia astept vara...of Doamne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu adun cutii, cutiute...in ideea ca im vor folosi candva la ceva. De cand am masina de cusut nu ma indur sa arunc din hainele pe care nu le mai purtam ca poate le voi transforma. Tatal lui aduna tot felul de fire, componente de calculator, televizoare, radiouri...Toti trei suntem ca niste harciogi...adunam tot felul de porcarioare.
      E normal sa nu renunte la jucariile lui. Tine minte de la cine are absolut fiecare jucarie. Eu car o parte in pod, iar el una, cate una le cara inapoi. Cand vad ca iar s-au inmultit , iar car o parte sus si tot asa. Ca sa mai pot arunca din hartiutele si cartoanele decupate il trimit cu tatal lui pe undeva ca altfel nu pot da nimic la gunoi. Ultima data am aruncat vreo 3 sacose cu tot felul de dopulete, cutiute de medicamente, resturi de hartii si chestii mici nefolositoare.
      Vine si vara acus...
      Te pup!

      Ștergere