miercuri, 6 martie 2013

Bună seara dragii mei!
Am fost hărnicuţă să ştiţi, chiar dacă pe blog nu se vede. Sâmbătă i-am făcut costumul lui Andrei şi astăzi am terminat o vestă pentru o prietenă de-a noastră, pentru 8 martie. Ca să vedeţi costumul trebuie să mai aveţi un pic de răbdare că îi voi face lui Diiuţu poze la serbare. Avem emoţii şi aşteptăm nerăbdători (mai mult eu) ziua de vineri. Diiucu şi-a învăţat bine rolul şi are emoţii pentru că educatoarea i-a ameninţat că nu va cânta împreună cu ei deoarece ei sunt cam şmecheri şi o lasă doar pe ea să cânte de obicei. Cred că pregătesc şi ceva dansuri... nu ştiu. Eu am evitat să trec foarte des pe la grădi deoarece mi-am dorit să fiu şi eu surprinsă la fel ca alte mămici.
Vremea este urâtă la noi...noi am răcit aşa că ieşitul afară nu e recomandat...plictiseală mare. Ce poate face un copil plictisit? Iată! Asta:
 El zice că este căsuţă. Nu am fost în casă când s-a apucat de treabă şi să stric bucuria copilului nu m-am îndurat, aşa că am lăsat construcţia în mijlocul sufrageriei până s-a plictisit de ea.
M-a invitat şi pe mine înăuntru, dar nu mi-a încăput...hmmm....dosul. I-am făcut doar poze căsuţei pe interior.
Ei! Cam asta-i!
Vă pup!

5 comentarii:

  1. Hiii, așa face și Pufi a mea... Și are și un urs fix la fel! Aoleu, e lângă mine și a găsit mici diferențe la urși... Mie îmi par identici, dar ea știe cel mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt un pic maniacă în ultima vreme în ceea ce priveşte ordinea şi cu greu îmi retez impulsul de a le lua pe toate să le pun la loc. Pe ursache l-am cumpărat când lui Andrei i-a ieşit primul dinţişor. A fost mai mult o dorinţă de-a mea neîmplinită în copilărie... să am un urs de pluş MARE. Mă bucur că ne vizitaţi împreună! Vă pupicesc pe toate şi vă îmbrăţişez.

      Ștergere
  2. Oh, da, eram amândouă în fața calculatorului, cică învățam... Nu știu cui îi era mai lene, mie sau ei... Aoleu, aiurita de mine, cred că nu ți-am zis că azi amprimit floricica, am și scos-o la plimbare cocoțată sus pe geacă. E mai frumoasă și mai delicată decât lasă pozele să se vadă. Mulțumesc frumos! Pupăm și noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca a ajuns si ca iti place. O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. frumos copil,frumoasa casa!!!!!

    RăspundețiȘtergere