miercuri, 13 martie 2013

De-ale lui Andrei

Eu dimineata imi beau cafeaua in bucataria de vara. Ma strecor incetisor in timp ce baietii mai viseaza putin si fug sa imi pregatesc un 3 in 1. Este singura chetie dulce, calda cu miros de cafea pe care o pot bea fara sa mi-o ia inima la trap. Daca Andrei se trezeste vine la usa din spate sa ma roage sa ii pun desene animate pana plecam la scoala.
Acum doua minute m-a strigat si cu o voce stresata mi-a zis ca e unu fara un sfert. ???? De unde ai scos copile ora asta?! L-am linistit ca e inca devreme si in nici un caz ora pe care a spus-o si m-am intors la cafea. M-am dus sa verific daca nu vrea desene sau daca s-a bagat in pat langa tatal lui ( ca asa face de obicei dupa ce aude soneria de trezire) si l-am gasit dormind pe canapea in sufragerie. Ce o fi visat? Ce i-o fi venit? Nu stiu...
Zilele trecute mi-a zis ca ii place de tanti Vutza...femeia de serviciu de le scoala, dar uneori miroase a transpitura. :))) Auzi! transpitura. :))))
Cand am fost in vizita la prietena noastra am gasit la ea un puiut dragut de catel. Bineinteles ca Andrei jubila si s-a jucat cu el. Seara, la culcare, caci atunci purtam conversatii in tihna, imi zice ca este foarte dragut catelusul. Eu deja pregateam motivatii serioase ca nu putem sa mai avem un caine deoarece deja il avem pe Bruno si bla bla bla.... N-am apucat sa spun nimic. S-a uitat Diiucu la mine si cu multa seriozitate si intelepciune imi zice : Cand creste mare nu mai e asa de dragut si mananca mult si noi oricum il avem pe Bruno. 
O zi fumoasa sa aveti!

12 comentarii:

  1. Vă și văd cu nasul în plapumă punând voi doi țara la cale. Și ce înțelept se făcu băiatul tău, și înețelegător...
    Acuma fără nicio legătură cu postarea ta... ți-am urmat sfatul și am studiat piața și am dat telefoane la reprezentanță și... dacă-mi ies ploile cred că-mi iau un Brother Innovis. Ieeeeei!!!! (Ești prima care află:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În fiecare seară pe întuneric stăm nas în nas şi şuşotim.
      Ieeeeeee! Mă bucur foarte tare. Este o maşină super după părerea mea. Sunt o grămadă de tutoriale cu ce poţi să faci cu maşina asta. Eu bălesc şi acum şi regret că am fost impulsivă. Te pupicesc!

      Ștergere
  2. e un scump!! te pune in incurcatura, a?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca raspund asa tarziu. Iar a intrat in spam comentariul tau si am uitat sa verific si acolo. Multumesc! Si inca nu imi pune intrebarile alea grele pe care le astept cu emotie. :)

      Ștergere
  3. ...destul de tarzior afli mai mami ca acest baietel creste...si te surprinde!!!!va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trecerea rapidă a timpului mă surprinde. Ştii că mai sunt doar 3 luni de şcoală? :D

      Ștergere
  4. ddaaa?!Dar intre timp parca mai este si o vacanta?!Trece timpul,vrem sa ramanem tineri(hehehe),vrem sa avem copii,vrem ca acestia sa se mari,apoi suntem nostalgici dupa copilaria lor...poate si tineretea noastra,vrem nepoti ...si cine sa inteleaga firea omului?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o săptămână şi apoi câteva zile libere de Paşte.

      Ștergere
  5. Pfuai , may Andruska , ai sa vezi tu ca multi oameni put a transpitura...din nefericire pentru nasucul tau!

    Si mie imi placeau chestiile astea 3 in 1....insa de cand mam chinuit prima data cu slabeala , am renuntat la chestii de astea si acum nu mai pot bea , desi am incercat...asa ca si cafeaua , desi mai slaba , o beau fara zahar , fara lapte.Singurele cafele "ciudate" pe care le beau cu atata drag sunt cele de la Starbucks.
    Sa aveti un sfarsit de saptamana linistit! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooo! Daaa! El este foarte simandicos şi la mirosuri extrem de pretenţios.

    Eu nu pot bea altfel de cafea pentru că îmi creşte tensiunea şi mi-e rău. Încă nu am fost vreodată la Starbucks, dar te cred că este foarte faină cafeaua lor.
    Vă pupăm! Zile faine să aveţi!

    RăspundețiȘtergere